10 najpopularnijih vježbi za učenje kod kuće

98
vježbanje

Budući da je 55% posjetitelja teretane doživjelo povećanje cijene članstva u teretani u posljednje dvije godine, istraživanje pokazuje da je više od trećine ljudi zbog toga otkazalo svoje članstvo u teretani. Kako se mnogi još uvijek drže svojih novogodišnjih fitness odluka, vježbanje kod kuće može biti isplativija opcija.

Stručnjaci Live Rugby Ticketsa htjeli su saznati koje su vježbe ljudi najviše zainteresirani naučiti. Da bi to učinili, sastavili su popis od 20 popularnih fitness vježbi i istražili koji tutorial ima najveći opseg pretraživanja na Youtubeu putem Ahrefsa, otkrivajući tako i najpopularnije trendove vježbanja za učenje kod kuće!

Top 10 vježbi koje svi želimo naučiti kod kuće

Vježba

Globalni prosjek mjesečnih Youtube pretraživanja

1

Zumba

1,300,000

2

Yoga

1,200,000

3

Boks

390,000

4

HIIT

190,000

5

Pull up

187,000

6

Pilates

185,000

7

Trčanje

137,000

8

Tai Chi

123,000

9

Deadlift

87,000

10

Kickboxing

63,000

Istraživanje pokazuju da je Zumba rangirana kao broj 1 najpopularnija vježba za učenje kod kuće. S prosječno 1,3 milijuna mjesečnih pretraživanja diljem svijeta, Zumba tutoriali na Youtubeu nisu samo učinkovita metoda vježbanja, već su i vrlo zabavni. U kombinaciji s plesom, aerobikom i intervalnim treninzima, Zumba pomaže u poboljšanju fizičkog zdravlja, kao što je kardiovaskularna kondicija, ali i psihičkog oslobađanja od stresa.

Joga je druga najpopularnija vježba koju ljudi žele učiti kod kuće, s 1.200.000 mjesečnih pretraživanja tutorijala na Youtubeu. Odličan je izbor za svakoga tko se ne osjeća ugodno vježbajući u teretani ili želi pristupačnu alternativu. Samouka joga može biti više od vježbe – samootkrivanje osjećaja veće povezanosti sa svojim tijelom i umom.

Prema dr. Hani Patel, NHS GP i GP Medico-Legal Expert Witness, joga se usredotočuje na snagu, fleksibilnost i disanje kako bi se poboljšala fizička i mentalna dobrobit.

“Postoje neki dokazi da redovito vježbanje joge pomaže ljudima s visokim krvnim tlakom, bolestima srca, bolovima (uključujući bol u donjem dijelu leđa), depresijom i stresom. Poboljšava mentalno zdravlje smanjujući tjeskobu, depresiju i negativno raspoloženje te poboljšavajući samopoštovanje i kognitivne funkcije. Također je utvrđeno da tjelovježba ublažava simptome kao što su nisko samopouzdanje i socijalno povlačenje.”

Na trećem mjestu je boks s 390.000 prosječnih mjesečnih pretraga na Youtubeu na globalnoj razini. Boks pomaže povećati endorfine i poboljšati vaše raspoloženje. Odnedavno je posebno popularan među ženama koje žele postati čvršće i samopouzdanije kako bi otkrile svoj potencijal i snagu. Na Youtubeu možete pratiti poduke kao što su boks u sjeni i boks za samoobranu, no budući da je boks kontaktni sport, preporuča se vježbanje s trenerom kad god možete.

Live Rugby Tickets razgovarao je sa Steveom Shreeveom, certificiranim internetskim osobnim trenerom iz Ujedinjenog Kraljevstva, o 7 glavnih sigurnosnih savjeta za ljude koji sami uče vježbati fitness kod kuće:

Provjerite svoj prostor za vježbanje. Uvjerite se da nema opasnosti od spoticanja i klizanja. I drugi ljudi u vašem domu svjesni su što radite. To pomaže u izbjegavanju potencijalnih neželjenih nesreća ili sudara.

Obratite pažnju na tehniku disanja. Ovo ima važnu zdravstvenu i sigurnosnu komponentu, ali također ćete vidjeti da će pravilno disanje učiniti vježbe boljim tijekom izvođenja.

Zapamtite zagrijavanje i hlađenje. Vaše će tijelo reagirati najbolje i na najzdraviji način ako se prikladno pripremite za vježbanje, a pravilno hlađenje ključno je za početak procesa oporavka i osiguravanje da nakon vježbanja ne dobijete vrtoglavicu.

Prehrana i hidratacija. Ako ste dehidrirani ili nemate odgovarajuću vrstu i količinu goriva u spremniku za vježbanje, mogli biste osjetiti vrtoglavicu i nesvjesticu.

Budite svjesni tjelesnih signala. Iako je normalno osjećati određenu nelagodu tijekom vježbanja, osobito u ciljnim mišićima vježbe, ništa vas ne bi trebalo stvarno boljeti, a posebno vas ne bi trebali boljeti zglobovi. Nemojte ignorirati signale boli koji se mogu pojaviti, osobito ako osjećate bilo kakvu bol u prsima. Ako vam se nešto ne čini kako treba, dajte to provjeriti.

Napravite progresivni plan. Pazite da ne žurite s procesom, odvojite vrijeme da naučite što je dobro za vas i vaše tijelo te vašu trenutnu situaciju. Prepoznajte i slavite kada ste napredovali, bez obzira na to koliko velik ili mali taj napredak bio.

Potražite pomoć stručnjaka. Dobro obučen i iskusan stručnjak može vam dati sveobuhvatnu procjenu, što znači da možete biti sigurni u saznanju da su vježbe koje su vam predložene ispravne za vašu trenutnu razinu kondicije.

Komentari