Ovih je dana u slovenskim medijima objavljena vijest kako će dokument Strategija razvoja slovenskog turizma od 2017. do 2021. godine pisati Hrvati, što je podiglo i popriličnu prašinu u slovenskoj javnosti. Naime, na natječaju za pisanje projekta, ovaj je posao dobila zagrebačka podružnica globalnog poduzeća Horwath HTL, koja je zajedno sa ljubljanskim Ekonomskim fakultetom krenula u izradu ovog dokumenta od strateškog značaja za Republiku Sloveniju. O nedavnim medijskim negodovanjima kako strategiju razvoja slovenskog turizma pišu Hrvati, očitovao se i direktor zagrebačkog ureda Horwath HTL, Siniša Topalović, koji tvrdi kako je zaista sjedište njihove tvrtke za regiju u Zagrebu, no zaposlenici tvrtke dolaze iz različitih zemalja, pa medijske natpise smatra pomalo smiješnima.
No isto tako, Topalović u razgovoru za slovenski portal Siol.net, Slovencima daje i nekoliko korisnih savjeta, što sve o turizmu mogu naučiti na primjeru susjeda Hrvata:
- Financiranje turističkih projekata (financiranje preko Hrvatske banke za obnovu i razvoj kao primjer dobre prakse)
- Jednostavan sistem registracije privatnog smještaja (sugovornik ističe kako je taj sistem u Sloveniji još uvijek prilično netransparentan)
- Dobra zračna povezanost, segment na kojeg Slovenija još uvijek obraća premalo pažnje
Komentari