Ruža i deterdžent na Dan žena – Ženski poduzetnički centar reagirao na vijest o poklonu na kongresu poduzetnica

64
Na vijest da su na jučerašnji Dan žena, na Kongresu poduzetnica Hrvatske i regije, najvećem poslovnom skupu žena u biznisu Jugoistočne Europe, žene poduzetnice Hrvatske i regije na poklon dobile ružu, vrećicu s logom Kongresa i deterdžent za pranje posuđa, stigla je oštra reakcija Ženskog poduzetničkog centra.

Poštovani predstavnici medija,

Žene su rasplodne junice – to smo jučer mogli od zluradih čuli u javnosti jer je naš sponzor darovao u poklon vrećicama Kongresa poduzetnica menstrulane uloške.
Žene su pretile krmače – to smo jučer mogli od zluradih čuli u javnosti jer je naš partner Grad Županja darovao čvarke, kobasice i kulen na degustaciji.
Žene su glupave ljepotice – to smo jučer mogli od zluradih čuli u javnosti jer je naš sponozor darovao u poklon vrećicama rašpice za nokte.
Žene su pijandure – to smo jučer mogli od zluradih čuli u javnosti jer je naš sponzor darovato degustacije vina i rakije
Žene su jedino sposobne biti u kuhinji i uz štednjak ili sudoper  – to je očito bila jedina poruka senzacionalističkih medija u Hrvatskoj, vezano u detardžent Čarli i našu partnersku suradnju s tvrtkom Labud, jednom od brojnih koje podržavaju rad Ženskog poduzetničkog centra i Kongresa poduzetnica 2019.

Kongres poduzetnica 2019 bio je i ostao najveće poslovno okupljanje žena u poduzentištvu jugoistočne Europe koji ne poznaje svađe, afere, skandale nego samo konstruktivni i naporan rad da nam svima bude bolje. Oni koji to ne mogu podnijeti mogu nas i dalje napadati, ali kao što vidite – ne samo da preživimo – nego izađemo još jači.

“Temeljno načelo novinarstva, bez obzira u kojoj se državi, društvenom uređenju, te gospodarskom ozračju ga prakticiralo glasi: Audiatur et altera pars odnosno saslušaj i suprotnu stranu”, navodi se u priopćenju koji potpisuje Sanela Dropulić, direktorica Ženskog poduzetničkog centra.

Regirajući na “laži o poklon vrećici Kongresa poduzetnica 2019.” navode što je sve sadržavala poklon vrećica Kongresa poduzetnica 2019.

U poklon vrećici zajedno s bocom Čarlija tvrtke Labud (na kojoj su sve sudionice i sudionici Kongresa Labudu bili zahvalni, a isto su očitovali brojnim pozitivnim komentarima na facebook stranici mog profila) bili su osigurani kao dar tj. besplatno za uporabu svim sudonicama i sudinicima od strane sponzora: menstrualni ulošci Gentle Day, rašpica za nokte hotela Atlantida, kreme Avona, bočica s vodom Coca Cole, poklon bon Elemis kozmetike, poklon bon Kemoboje za boje i lakovi, poklon bon tiskare Aero Print, ruža Grada Zagreba…Uz dodatne darove i sadržaje unutar infrastrukture Kongresa poput kušanja Badelovih vina i rakija, vina sa zlatnim listićima, slavonskih delicija (čvaraka, kobasica, kulena) i još puno toga…” te upozoravaju na senzacionalističko pisanje nekih medija, kršenje svih pravila profesionalnosti novinarske struke, a odnose se na vijest o sadržaju poklon vrećica Kongresa poduzetnica 2019. namijenjenih svim sudionicama i sudionicima.

Prekršena su prava uz “…obilje neistina, kleveta i laži uz samo jedan jedini cilj – u danu u kojemu nije bilo vijesti – „ispaliti“ neku isprovociranu aferu“, stoji u priopćenju.

Direktorica Ženskog poduzetničkog centra Sanela Dropulić napominje kako niti jedna ženska udruga, udurga koja zastupa ženska prava nije reagirala na pisanje medija “… jer svi oni dobro znaju što je Ženski poduzetnički centar i što radimo, te su nam dali potporu.”

Komentari