RokPoluotok 9. dan: “Dakle, potrgan sam…”

106
rokpoluotok
Foto: Domagoj Jakopović Ribafish FB

Nova sportsko-edukativna avantura profesora geografije i food blogera Domagoja Jakopovića Ribafisha i Udruge RokOtok započela je u nedjelju, 23. lipnja na prelučkoj obali. Njegove impresije o devetom danu u kojem je otplivao dionicu Sveta Marina – Tunarica donosimo u nastavku:

“RokPoluotok – doček 9/12

Sveta Marina – Tunarica
Plivanje: 11.100 + 5.100 metara
Vrijeme: sunčano, vjetrovito
Valovi: 1-2
Čistoća plaže: ne baš
Broj klinaca: 50
Kada smo planirali RokPoluotok, mogli smo i bolje, ali uvijek u hodu skužimo greškice. Tako je i ovoga puta. Osim novcem, s vremenom, ljudstvom i svim ostalim, limitirani smo i parkingom – istočna obala Istre nema previše marina. Tako smo u suradnji s našim skiperom Lovrom povukli neke poteze koji su zaobišli mjesta s nesigurnim vezom i jako se dugo zadržali u mirnoj i duboko zavučenoj Tunarici u općini Raša.
Put do nje je bio najteži do sada jer su aplikacije najavljivale vjetrove, kiše i oluje pa smo morali razmišljati u smjeru da 18.7. brod mora natrag na mjesto gdje smo ga iznajmili, i da do tog trenutka treba otplivati sve zadano. I tako sam krenuo plivati skoro tri sata po jakim valovima i vjetru – ali u leđa. Tko god je plivao na otvorenom moru, zna da to nema veze s bazenom, pa sam malo ponosan i na sebe, i na Mališu koji je to gledao odozgora, ali ipak isplivao malo prije punte s nasukanim trajektom te to nadoknadio sljedeći dan. Dakle, potrgan sam…
I kako to obično biva, za hrabrost dobiješ nagradu. Ivana iz TZ Raša je podigla na noge sve živo i RokPoluotok je pred pedesetak klinaca bio ono za što je stvoren.
Dan druženja, igre i istraživanja s veselim klincima koji su kući otišli s porukom. Najemotivniji doček do sada, jednostavno savršeno, hvala divnim klincima i roditeljima iz Brguda, Drinja, Ravni, Koromačnog i svih mjesta u okolini.
Šjor Paulo brine za naš vez, Franjo nas je brutalno nahranio u Ubašu friganim srdelama, lignjama i po prvi put u životu krafima s kokošom, sutra smo išli i u rudnik u Raši i jeli pidoće u Nandu u Trgetu (na ušću Raše, prekrasno) te se izljubili s Ivanom i krećemo za Ližnjan. Vidimo se u ponedjeljak ujutro, svaki dan plivamo po pet kilometara cca jer nemamo gdje sigurno pristati pa ako ste od volje – vidimo seee!
Hvala što ste uz #rokotok i #rokpoluotok“, poručio je Domagoj Jakopović Ribafish.