Riječki Rakhia Bar postaje franšiza!

21

Rakhia Bar u Rijeci je najtežu ugostiteljsku godinu iskoristio za razvijanje poslovnih planova. Riječ je o franšiziranju. Matija Blažević, jedan od vlasnika Rakhia Bara kazao je: “Situacija s pandemijom nas nije obeshrabrila jer zbilja vjerujemo u ovaj projekt. Rakhia Bar je prva rakhijarnica koja se franšizira. Iznenadili smo se brojem upita koji su stigli u ovako kratkom vremenu. Većina njih stigla je iz Hrvatske, a posebno su nas razveselili upiti iz Italije, Slovenije i Malte.”

U prvoj fazi širenja franšize vlasnici će biti orijentirani na Hrvatsku, no vrlo brzo će izaći i na inozemno tržište. Na pitanje kako su došli do ideje za franšize, Matija Blažević je odgovorio: “Riječki Rakhia Bar je kroz niz godina postao omiljen bar mnogih Riječana te smo naš model uspješnog bara odlučili franšizirati. Odmah po začetku ideje kontaktirali smo najuspješnijeg hrvatskog franšizera, Andriju Čolaka, koji je vlasnik jedine Hrvatske međunarodne franšize Surf ‘n’ Fries prisutne u čak 16 zemalja i ima svoj ured za konzalting s kojim imamo izvrsnu suradnju. Potpomognuti njegovim znanjem i iskustvom uspješno smo završili proces pripreme za franšiziranje našeg poslovanja na čemu smo mu iznimno zahvalni.”

Isto tako, Rakhia Bar je iskoristio za stvaranje kućnog branda rakija naziva The Hogster. “Našu ponudu od preko 100 vrsta rakija odlučili smo upotpuniti i sa vlastitom linijom. Ideja za kreiranje The Hogstera došla je nakon godina rada s rakijama, a inspiracija za okuse dolazi direktno od naših gostiju pa smo i okuse prilagodili njihovim željama. Zasad smo plasirali 13 rakija, razvili smo recepturu za već 20, a našu paletu ćemo i u budućnosti proširivati i upotpunjavati s još egzotičnijim okusima”, kazao je Matija Blažević.
Više informacija o Rakhia Baru i franšizi možete naći ovdje.

Komentari