Pogledajte kako izgleda autocesta samo 10 minuta nakon prolaska ralice

153
cesta
Foto: HAC

Sve ekipe zimske službe Hrvatskih autocesta na terenu su “u službi koja traje 24 sata, 7 dana u tjednu”.

“Sudjeluje 800 radnika i gotovo 200 teretnih i specijalnih vozila (posipači, snježni plugovi, ralice do 4.8 m širine, bočne ralice, bočni odbacivači snijega). HAC-ovi timovi u zimskom periodu održavaju 28.6 milijuna m2 asfaltnih površina, odnosno nešto više od 1100 km autocesta. Potaknuti izjavama i negodovanjem pojedinih vozača imamo potrebu i ove godine ponoviti  da je za vrijeme snježnih padalina brzinu vožnje potrebno prilagoditi trenutnim uvjetima i ograničenjima na cesti  te da kolnik nije uvijek moguće održati ‘crnim’. Također bitno je ponoviti da za vrijeme snježnih padalina uloga zimske službe je osigurati prohodnost, što u situacijama  obilnih snježnih padalina podrazumijeva i određenu količinu snijega na  kolniku. To svakako ne znači da se snijeg ne uklanja odmah s početkom snježnih padalina već se po prolasku ralice za vrijeme padalina stvara novi snježni pokrivač, a koji se čisti odmah u slijedećem ciklusu. U tri fotografije želimo pokazati kako izgleda kolnik 4 i 10 min nakon prolaska ralice.”, poručili su iz HAC-a.

Ralica prolazi u 11:34:

autocesta
Foto: HAC

Ovako kolnik izgleda 4 minute nakon što je prošla ralica:

autocesta
Foto: HAC

A ovako nakon 10 minuta:

autocesta
Foto: HAC

“U ovakvim okolnostima, vozači moraju biti svjesni zakonske obveze obvezne zimske opreme. Vozila bez zimske opreme, posebno tegljači bez zimske opreme su opasnost za sve korisnike autocesta, dok zimskoj službi isti u mnogočemu otežavaju rad. Samo jedno vozilo bez zimske opreme na autocesti ugrožava i značajno usporava promet i djelovanje zimske službe. Još jednom podsjećamo da je na zimskim dionicama autocesta obvezna zimska oprema”, kažu iz Hrvatskih autocesta.

Komentari