Ove namirnice sadrže puno više šećera nego što biste pomislili

139
supermarket

Bombandirani svakodnevnim savjetima u medijima koji predlažu zdrave trendove u prehrani predstavljajući samo neke njihove pozitivne strane, poput određenih super sjemenki, ili ljekovitog ulja, zapravo nam stvaraju sliku kako zdrave namirnice možemo jesti u neograničenim količinama. Takav dojam ponekad nam može učiniti više štete nego koristi, jer konzumiranjem određenih namirnica u većim količinama, zapravo činimo našem organizmu višestruke negativne učinke.

Kako bi izdvojili neke od takvih namirnica, za ovaj put odlučili smo se napraviti listu zdravih namirnica koje sadrže veliku količinu šećera.

Jogurt bez masnoća
Jeste li ikada usporedili okus jogurta bez masnoća sa onim običnim? Ako jeste, znate da imaju poprilično jednaki okus. Razlog tome je što takav jogurt sadrži veliku količinu šećera koji bi nadomjestio nedostatak okusa. Ponekad se ta količina šećera zna podignuti i do 30 grama na 100 grama proizvoda. Sljedeći put kada budete kupovali jogurt, bolje kupite onaj obični i dodajte mu neko voće.

Žitarice
Za doručak se često savjetuje pojesti žitarice s mlijekom, jogurtom ili u novije vrijeme u obliku popularnih zobenih kaša. Iako na njima stoje razni privlačni načini poput fit ili fitness, one sadrže velike količine šećera. Najbolje je pažnju obratiti pri kupnji žitarica, odlučite se za one koje imaju udio šećera do 5 grama.  

Aceto balsamico
Vrlo popularan dressing za salate Aceto balsamico zaista daje odličan okus našim jelima u konačnici, međutim njegov sastav i nije tako kvalitetan. Najčešće se radi o bijelom octu obojanom u tamnu boju ili pak o octu s velikom količinama šećera.

Kruh od cjelovitih žitarica
Kod kupnje kruha često kupimo onaj od cjelovitih žitarica nego obični bijeli jer mislimo kako je on zdraviji.  No, to ne mora uvijek biti istina. Poneki kruhovi često dodaju med, drugi pak koriste znatno jeftiniju varijantu fruktoznog sirupa ili GMO šećera.