Heineken odbacuje plastične prstenove za jednokratnu uporabu kojima povezuje limenke piva, kao i plastičnu vakuum foliju s milijuna limenki, te ih zamjenjuje ekološkim kartonom.
Nizozemska tvrtka uložila je 22 milijuna funti u novu tehnologiju i proizvodne pogone na svojim lokacijama u Velikoj Britaniji što će joj omogućiti da od travnja 2020. započne s izmjenama na svojim popularnim robnim markama, uključujući Heineken i Foster’s.
Nova pakiranja napravljena su od kartona koji se može reciklirati i dovoljno su jaki da nose težinu multipakiranja (6 limenki ili 4 limenke). Njihovo usvajanje od strane Heinekena u Velikoj Britaniji dovest će do smanjenja potrošnje plastike za 517 tona do kraja 2021. godine za brandove kojima Heineken upravlja.
Promjene će biti implementirane prvo u Heineken, Foster’s i Kronenbourg 1664, a zatim i sve ostale marke koje uključuju multipakiranja, poput Strongbow, Bulmer’s, Red Stripe i John Smith-a, do kraja 2021.
Prstenovi od plastike, u industriji poznati kao hi-konus ili vitice, koriste se za spajanje više pakiranja pića u limenkama, posebno piva. Standardni uređaji za pakiranje već 50 godina doprinose rastućem zagađenju plastikom u oceanima i predstavljaju veliku prijetnju životu mora.
Velika Britanija je prvo od 190 svjetskih tržišta ovog proizvođača piva koje je uvelo novo pakiranje. U Velikoj Britaniji Heineken godišnje proizvede 530 milijuna limenki u svim svojim robnim markama.
Cindy Tervoort, voditeljica marketinga u Heinekenu, rekla je: “To je ono što naši kupci žele i očekuju. Na ovoj inovaciji radimo i testiramo već tri godine.”
Proizvođači i supermarketi poduzimaju akciju uslijed sve većeg odjeka javnosti zbog plastične ambalaže nakon što je serija BBC One Blue Planet II problem smeća u oceanima. Glasnogovornica Društva za očuvanje mora rekla je: “Ovo je zanimljiv razvoj [od Heinekena] i pomoći će smanjiti količinu plastike na našim plažama i u našim morima.”
Tijekom 2019., u nastojanju da nađe alternativu, Carlsberg je najavio planove za zamjenu prstenova ljepilom za recikliranje. Diageo je počeo izbacivati plastičnu ambalažu iz više pakiranja svojih piva Guinnessa, Harfa, Rockshorea i Smithwicka i zamjenjuje je kartonskim pakiranjima.
U rujnu je Budweiser rekao da uklanja sve plastične prstenove za jednokratnu upotrebu iz cijelog asortimana piva u Velikoj Britaniji – koji uključuju najprodavanije marke Stella Artois, Budweiser i Bud Light – do kraja 2020. godine.
Heineken je rekao da će njegovo uvođenje ekološki prihvatljivih materijala smanjiti emisije ugljika povezanih s proizvodnjom limenki za jednu trećinu dosadašnje.
Komentari