Nova aplikacija koja je osvojila mlade na tragu je ostalih mreža, no nudi nešto sasvim novo

11

Za mlade diljem svijeta pojavila se nova društvena platforma nazvana TikTok, koja je proizvod kineske tvrtke ByteDance. Pojavila se u SAD u kolovozu 2018. godine nakon spajanja sa sličnom platformom Musical.ly. Otkako je prvi put lansirana 2017. godine, TikTok je preuzeta više od 1,2 milijarde puta, a njezina popularnost sve više raste.

TikTok ujedinjuje sve društvene trendove: Instagramove feedove, Twitterove hashtagove i tehnike iz videoigara za poticanje potrošnje unutar aplikacije. Na TikToku možete pratiti najpopularnije memeove i influencere, no u središtu su kratki video isječci.

TikTok se zasniva na kratkim videjima. Korisnici mogu komentirati ili stavljati emoje na nečiji video. Svaki video dobila svoju pjesmu u pozadini, koja se može odabrati iz široke ponude glazbe poput hitova, pjesama iz serija ili filmova i sl. TikTok nudi brojne crteže i naljepnice u pozadini koje korisnici mogu umetnuti u video. Ponuđeni su i brojni efekti, kojima su posebice popularni kod mlađih korisnika.

Na naslovnici aplikacije prikazuju vam se objave ljudi koje pratite, slično kao i na ostalim društvenim mrežama, no u TikToku dolazi video jedne osobe preko cijelog ekrana, a listanjem dolazite i do drugih.

Kao i na Instagramu možete vidjeti objave ljudi koje pratite, ali i onih usustavljenih u mreži TikToka, ovisno odaberete li Follow ili For you. U aplikaciji se mogu svakodnevno pogledati trendovi, ono što je popularno. Mogu se i razmjenjivati poruke te uređivati svoj profil, baš kao na drugim društvenim mrežama.

Da je TikTok budućnost pokazuje mega-hit ljetna pjesma Old Town Road, koja je dobila svoj početak na aplikaciji.

 

Komentari