Najveće kozmetičke prevare i zablude

Istraživanja pokazuju da je od oko 3.000 kemikalija koje se koriste u kozmetičkoj industriji, više od 800 otrovno, a smatra se i da više od 80% tih sastojaka nije do kraja ispitano.

106

Kako bi lijepo izgledali, mirisali, spriječili znojenje, održali bjelinu zubi, proizvođači u kozmetičke proizvode stavljaju različite sastojke. Parabeni, formaldehid, ftalati i sulfati samo su neki od sastojaka u kozmetici koju svakodnevno koristimo. Istraživanja pokazuju da je od oko 3.000 kemikalija koje se koriste u kozmetičkoj industriji, više od 800 otrovno, a smatra se i da više od 80% tih sastojaka nije do kraja ispitano. Osim štetnih sastojaka koji su često ispisani jedva vidljivim, sitno otisnutim slovima na poleđini proizvoda, trebali bi obratiti pozornost i na marketinške trikove pojedinih omota kozmetičkih proizvoda.

Ekonomska računica koja nas je godinama učila kako cijena govori i visoku kvalitetu, više nije točna!
Kozmetiku možemo kupiti na dvije kategorije s obzirom na psihološko razmišljanje ljudi prilikom ulaska. Parfumerije, drogerije pa čak i trgovine široke potrošnje, spadaju u prvu kategoriju. Ulaskom u takav prostor svaka osoba osjeća u sebi poriv za kupnju nečega što će je obradovati. Dok ulaskom u prodavaonice druge kategorije, gdje spada ljekarna, svaka osoba osjeća poriv za kupnju nečega što će joj poboljšati zdravlje,odnosno kvalitetu života. Sama jačina psihološko uvjetovanog poriva pri ulasku u prodavaonicu već određuje veću moć vjerovanja u primamljive naslove i obećanja na pakovanjima, a samim time i na pronalazak većeg opravdanja visoke cijene.

Visoka cijena ne pokriva samo kvalitetu 
Treba uzeti u obzir kako visoka cijena proizvoda ne pokriva samo kvalitetu proizvoda odnosno aktivne supstancije koja je u nju ugrađena, već i marketinške stručnjake koje rade na što boljoj promociji proizvoda, luksuzno pakiranje, miris, dizajn, mjesto na polici…

Tvrdnje o “brisanju” bora jedna su od najvećih kozmetičkih zabluda
Pretjerano napuhane cijene ponekad su opravdane sofisticiranim sastojcima koji blagotvorno djeluju na kožu, ali uvijek postoji dilema što zapravo dobivamo, a što očekujemo. Tvrdnje o “brisanju” bora jedna su od najvećih kozmetičkih zabluda. Svi proizvodi koje prate takve nerealne reklame samo mogu umanjiti ili minimalizirati izgled naborane kože, jer jednostavno stvaraju okruženje kako bi se spriječila dehidracija, ali ako ih zaboravimo nanijeti opet nam pogled u ogledalo donese razočaranje. Sve te marketinški dobro pripremljene kreme, serumi, maske samo mijenjaju izgled kože za vrlo kratko vrijeme, ali ne i njenu funkciju. Znanstveno je dokazano da bore u donjem dijelu lica uvijek ostaju vidljive.

Najveći problem je što najčešće očekujemo ‘make-ower’ u smislu da ćemo zaustaviti godine i promjene na koži koje se dešavaju sukladno tim godinama. Takve promjene nam priroda ne dozvoljava. Moguće je samo izgledati njegovanije primjereno svojim godinama.

Komentari