Helikopter u kojem su poginuli Kobe Bryant i još 8 osoba, navodno nije bio certificiran za letenje u slaboj vidljivosti!

61

Prema novom izvješću, helikopter kojim je letio Kobe Bryant i osam drugih osoba kada se srušio u nedjelju nije bio certificiran za letenje u lošim uvjetima vidljivosti.

Tri izvora upoznata s poslovanjem kompanije helikoptera izjavila su za New York Times da je Federalna uprava za zrakoplovstvo ograničila rad letjelica Island Express Helicopters na pravila vizualnog leta. Pravila vizualnog leta znače da pilot može letjeti samo u uvjetima u kojima može vidjeti tlo, a zabranjen je u letu samo korištenjem svojih instrumenata, što je pravilo za maglovite ili noćne uvjete.

Prema The Timesu, sam pilot, Ara Zobayan, imao je certifikata letenje s instrumentima. No, iako je on osobno imao tu sposobnost, obvezan je bio ponašati se prema uputama Federalne uprave za zrakoplovstvo.

Snimka koji je na YouTubeu objavio kanal VASAviation sugerira da je Zobayanu dato neobično odobrenje, poznato kao posebna pravila vizualnog leta, da bi letio u maglovitim uvjetima nekoliko minuta prije nesreće.

Island Express Helikopteri u ponedjeljak su objavili izjavu o nesreći:

“Jedan od naših helikoptera, N72EX, Sikorsky S76, bio je umiješan u nesreću u nedjelju, 26. siječnja, u području Calabasas u okrugu LA. “Duboko smo pogođeni ovom tragedijom. Naš glavni prioritet je pružanje pomoći obiteljima putnika i pilota. Nadamo se da ćete poštivati ​​njihovu privatnost u ovom izuzetno teškom trenutku.

Pilot, Ara Zobayan, bio je naš glavni pilot. Ara je s tvrtkom više od 10 godina i ima preko 8000 sati leta. Blisko surađujemo s Nacionalnim odborom za sigurnost prometa (NTSB) kako bismo istražili uzrok nesreće i zahvalni smo prvim reakcijama i lokalnim vlastima na njihovom odgovoru na ovu nezamislivu nesreću.”

Tvrtka je u četvrtak najavila da će obustaviti sve redovne i charter usluge.

“Šok od nesreće pogodio je cijelo osoblje, a uprava je odlučila da će usluga biti obustavljena sve dok se to ne smatra prikladnim za osoblje i kupce”, navela je tvrtka.

Istražitelji još uvijek istražuju uzrok pada helikoptera. Članica Nacionalnog odbora za sigurnost prometa (NTSB) Jennifer Homendy izjavila je u utorak da zrakoplov nema sustav upozorenja koji bi mogao upozoriti pilota na brda ispod njega.

Rekla je da je pilot bio u usponu kako bi izbjegao sloj oblaka neposredno prije nego što se helikopter srušio.

“Radarski podaci govore da se helikopter popeo na 2.300 stopa, a zatim započeo skretanje ulijevo”, rekao je Homendy.

“Helikopter nije uspio izbjeći brdo od 20 do 30 stopa”, rekla je. Njegova brzina spuštanja bila je 2.000 stopa u minuti, što je nazvala “padom visokog energetskog udara”.

Komentari