Evo kako stati na kraj preglasnim reklamama

108
promjena postavki na televiziji

Svi smo svjesni pojačane glasnoće TV-prijemnika tijekom trajanja reklamnog bloka, a riječ je o povijesno najstarijoj i sveprisutnoj tehnici televizijskog marketinga.

Cilj takvog postupanja je vratiti pozornost gledatelja koja se smanjila prekidom njihovog najdražeg filma ili serije, jednim od brojnih reklamnih blokova. Isto tako pojačani zvuk čuti ćete iako ste se dignuli i odlučili iskoristiti vrijeme reklama za predah i odlazak iz zone promatranja TV-a.

Pojedine zemlje odlučile su stati na kraj takvom postupku televizijskih kuća. Među prvima koji su objavili bitku protiv preglasnih reklama, naši su susjedi Talijani, a kasnije  su tu praksu preuzeli i Velika Britanija te SAD.

Nažalost, u Hrvatskoj ne postoji zakon koji regulira takvo postupanje, odnosno pojačavanje zvuka prijenosnika tijekom reklama nije zahvaćeno Zakonom o elektroničkim medijima.

Korisna informacija je da preglasne reklame možete zaustaviti promjenom tehničkih postavki vašeg televizora. Takve postavke dostupne su u modernijim verzijama TV-a, popularnih pod nazivom smart TV.

Nadamo se da smo vam s ovim savjetom pomogli i da ćete već danas promijeniti postavke.

Komentari