Asteroid će projuriti pokraj Zemlje u 13 sati

Da bismo ovo stavili u perspektivu, Mjesec se nalazi u prosjeku na 384.000 km od nas ili na udaljenosti oko 30 Zemalja. Ovaj asteroid proći će na udaljenosti od oko 2,1 Zemlje. To znači da će asteroid 2020 SW proći još bliže od TV-a i vremenskih satelita koji orbitiraju na oko 35.888 km od Zemlje, prema EarthSkyu.
Znanstvenici još nisu utvrdili točnu veličinu asteroida, ali on nije tako velik, vjerojatno između 4,4 i 9,9 metara, prema CNEOS-u. Ovaj asteroid otkriven je prošli tjedan, 18. rujna u Mount Lemmon Survey u Arizoni, a sutradan ga najavio Minor Planet Center, skupina koju financira NASA, a koja nadgleda manje planete, komete i prirodne satelite . (Nije neobično pronaći nepoznate asteroide; samo u rujnu, Centar za male planete najavio je otkriće 244 objekta blizu Zemlje).

Prolazak pored Zemlje zapravo će promijeniti život asteroida 2020 SW. To je tako mali asteroid da se očekuje da će Zemljina gravitacija promijeniti putanju svemirske stijene. Nakon bliskog posjeta asteroida 2020 SW Zemlji, asteroid će naš planet posjetiti tek 3. lipnja 2029. godine, prema Laboratoriju za mlazni pogon.

Izvor: Live Science