WineRi 2019. “Trs je naš” – Mjesto susreta vinara Hrvatske i susjednih zemalja sa ugostiteljima Kvarnera

212

„Trs je naš“, slogan je 3. međunarodnog eno – gastro festivala WineRi 2019. koji će se održati 8. – 9. ožujka od 13 do 19 sati u Pomorskom i povijesnom muzeju Hrvatskog primorja Rijeka.

O festivalu su govorili Žarko Stilin, organizator festivala i direktor marketinške agencije aha marketing, Dalibor Šoštarić, ravnatelj Centra za poljoprivredu i ruralni razvoj Primorsko – goranske, županije koji su se ove godine uključili kao suorganizatori festivala, Boras Mandić, dožupan Primorsko – goranske županije, Nikola Ivaniš, zamjenik gradonačelnika Grada Rijeke, Melita Raukar, pročelnica Upravnog odjela za turizam, poduzetništvo i poljoprivredu, Vlasta Mastrović, voditeljica projekata pri Turističkoj zajednici Kvarnera, Blanka Kalokira, viša stručna suradnica i voditeljica Odsjeka za industriju, graditeljstvo, poljoprivredu i turizam Hrvatske gospodarske komore pri Županijskoj komori Rijeka, Dalibor Kratohvil, predsjednik Obrtničke komore Primorsko – goranske županije i Sanja Lujić Pirc, voditeljica Ureda za PR i marketing Visoke poslovne škole PAR.

Na ovogodišnjem festivalu predstavit će se 67 izlagača s više od 250 etiketa vina iz Hrvatske, Makedonije, Srbije i Slovenije, dok će Primorsko – goransku županiju predstavljati 18 izlagača. Među izlagačima će se pronaći 6 proizvođača rakija i likera, 6 proizvođača hrane (sireva, maslinovog ulja i suhomesnatih proizvoda), 2 proizvođača ukrasa od drva i recikliranog papira, 2 proizvođača kraft pive i 1 proizvođač čokolade te 50 vinara.

Festival humanitarnog karaktera
Festival, kao i prošla dva, ima humanitarni karakter te će svi izlagači donirati svoje proizvode, koje će posjetitelji moći otkupiti za simboličnih 50 kuna što će se donirati pazinskoj udruzi Hoću – mogu za rad s djecom s posebnim potrebama koristeći vojta terapiju.

U sklopu festivala održat će se 8 stručnih radionica a predstavit će se i UNESCO-m zaštićeni Zvončari i Bakarski baškot.

Radionice Vođenje ljubavi vinom, Jarbola? Belica? Ča j’ to?, Rosei Istre i Kvarnera, Vino i kino, Pjenušavi Kvarner, Vinski Indiana Jones i finalna En Primeur Žlahtine će zasigurno privući mnogo sudionika jer ih vode redom iskusni stručnjaci i sommelieri Filip Savić, Tomislav Pavlešić, Darko Lugarić, Jelena Bulum, Marija Vukelić i Ivica Dobrinčić.

I ove se godine u organizaciju uključila Visoka poslovna škola PAR sa studentskom praksom, PAR inkubatorom.

U petak, 8. ožujka će se od 20 sati centralni WTF (wine tasteing festival) party održati na botelu Marina, dok će se subotu 9. ožujka od 20 sati centralni WTF (wine tasteing festival) party održati u klubu Bačva.

Oda mediteranskom načinu života“
Organizatori vjeruju da će ovogodišnji broj posjetitelja uvelike nadmašiti prošlogodišnji i da će festival postati mjesto susreta i okupljanja proizvođača, zaljubljenika u vino i vinski svijet i ugostitelja te da će manifestacija postati „oda mediteranskom načinu života“.

Festivali partneri ovogodišnjeg WineRia su Vino s okusom soli Crikvenica, Salon pjenušavih vina Zagreb, Pink day Zagreb, WineOs Osijek i Grand Tasteing Beograd.

Udruge koje podržavaju festival su Udruga Žlahtina, Udruga Belica, Udruga Jarbola, Udruga WOW i Udruga AHA.

Festival od ove godine podržava i Hrvatski konzulat Europskog vinskog viteškog reda te će na samom festivalu biti mnogi pripadnici toga reda.

Organizator festivala je marketinška agencija aha marketing d.o.o. iz Selca, a suorganizator Centar za brdsko planinsku poljoprivredu Primorsko – goranske županije, odnosno Kašetica primorsko – goranska – centar autohtonih proizvoda Primorsko – goranske županije.

Vinski kum festivala je sudionik finalnog dijela natjecanja Hrvatski MasterChef Časlav Matijević.

Pokrovitelji festivala su Predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar Kitarović, potpredsjednik Vlade Republike Hrvatske i ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić, ministar turizma Republike Hrvatske Gari Cappelli i ministar gospodarstva, poduzetništva i obrta Darko Horvat.

Pokrovitelji i sponzori festivala su Primorsko – goranska županija, Osječko – baranjska županija, Požeško – slavonska županija, Grad Rijeka, Turistička zajednica Kvarnera, Turistička zajednica grada Rijeke, Turistička zajednica Grada Crikvenice, Obrtnička komora Primorsko – goranske županije i Hrvatska gospodarska komora Županijska komora Rijeka koja će na samom festivalu promovirati brandove „Izvorno hrvatsko“ i „Hrvatska kvaliteta

Komentari