Vrbovsko za sva četiri godišnja doba

Predstavljeni novi vizualni identitet i koncept turističkog razvoja grada Vrbovskog

943

U izletištu Kamačnik u Vrbovskom, u ugodnom hladu gustih krošnji lipa, bukvi i smreka, te uz žuborenje Kamačnika, pritoka rijeke Dobre, održana je konferencija za medije na kojoj su predstavljeni novi vizualni identitet i koncept turističkog razvoja grada Vrbovskog, koje je izradila agencija Libra.

Konferenciju je otvorio i u ulozi moderatora vodio poznati glumac Rene Bitorajac, povezan s ovim krajem po bakinoj strani, koji je upravo ovdje proveo dio djetinjstva. Odonda mu se stalno vraća, sada sa svojom obitelji, uživajući u miru i tišini barem sto dana u godini kroz sva četiri godišnja doba te je svakako voljan pomoći daljnjem razvoju mjesta.

Konferencija za medije u tijeku

Upravo “4 godišnja doba” čine slogan kojim se na jednostavan i iskren način dočarava koncept daljnjeg razvoja i strategija cjelogodišnjeg turizma u Vrbovskom. Već sada prepoznato kao omiljeno izletište Gorskog kotara, Vrbovsko posljednjih godina stalno radi na svojoj ponudi, s novim sadržajima i manifestacijama. Novi vizualni identitet još je jedan korak u stvaranju brenda i prepoznatljivosti na tržištu.

Direktorica TZ grada Vrbovskog Tatjana Kušić naglasila je kako je u posljednje dvije godine uloženo jako puno, između ostalog otvoren je sada već popularni ugostiteljski objekt, te se sa sezonskog naglasak širi na cjelogodišnje poslovanje i otvara mogućnost prihvata većih grupa gostiju. U izletištu se odvija čitav niz aktivnosti, no priča o turističkoj ponudi puno je šira od samog Kamačnika i uključuje niz drugih lokacija, te se širi na cijelu godinu. Zato se slogan i logotip prilagođavaju i komuniciraju novu strategiju razvoja, te pozitivne emocije i doživljaje koje Vrbovsko nudi u sva 4 godišnja doba. Posebno se zahvalila prisutnim članicama Udruge žena Senjsko, odjevenima u stare narodne nošnje, podržavši tako turistički projekt baziran na autohtonim vrijednostima implementiranima u novu ponudu. Na prigodnom su štandu predstavile i neke lokalne proizvode poput domaćih kolača i likera, te suvenire s novim logotipom Vrbovskog.

Kanjon Kamačnik

Gradonačelnik Dražen Mufić istaknuo je kako lokalna samouprava puno ulaže posljednjih godina i izrazio želju da to mediji lijepo prezentiraju, prije svega kao poticaj drugim, privatnim investitorima, kojima Grad nudi dogovor i brzu promjenu prostornih planova. Krajnji je cilj Grada Vrbovskog stvaranje dobrog poslovnog okruženja, otvaranje novih radnih mjesta. razvoj lokacija koje nude više i zadovoljni gosti.

Nabrajajući druge atraktivne lokacije vrbovačkog kraja, poput Čogrljevog jezera, frankopanskog dvorca i Orlovih stijena, infrastrukturna ulaganja te već izvršene radove, poput šetnice u dolini Kupe, uređene u dužini od 3 kilometra s pratećim objektima, gradonačelnik Mufić posebno je istakao potrebu stvaranja više smještajnih kapacieteta te najavio skoro rješavanje pitanja upravo jednog takvog objekta.

Pokazna šetnja Kamačnikom

Nakon konferencije za medije uslijedila je pokazna šetnja kanjonom Kamačnik, gdje je temperatura par stupnjeva niža i u ove sparne dane osjetno ugodnija, te ukusan ručak u bistrou na samom ulazu u izletište, gdje su svi okupljeni kušali izvrsne domaće specijalitete: paštetu od pastrve, pastrvu s koprivom i krumpirom te štrudlu od borovnica.

Tako se ovom zgodom na savršen način zaokružila ponuda Kamačnika, ali i cijelog Vrbovskog, u kojem se pored uživanja u prekrasnoj prirodi, može uživati u autohtonim jelima, toploj dobrodošlici mještana i emocijama koje ćemo svi još dugo nositi u sebi.

Komentari