U Zagrebu predstavljen spot Oliverove pjesme “Dvaput san umra” u obradi Tončija Huljića i banda Madre Badessa

44

Danas je u hotelu Esplanade predstavljen spot kultne pjesme Olivera Dragojevića Dvaput san umra, koji je u suradnji sa Zagrebačkom filharmonijom i Akademskim zborom Ivan Goran Kovačić obradio Tonči Huljić i band Madre Badessa.

Na konferenciji je sudjelovao zagrebački gradonačelnik Milan Bandić, a o spotu i o zajedničkoj suradnji su govorili Tonči Huljić, autor projekta i Mirko Boch, ravnatelj Zagrebačke filharmonije.
“Nije tajna uspjeha da radite ono što volite već da volite ono što radite. To izreka vrijedi za Tončija Huljića i razlog  je što je on toliko dugo uspješan”, rekao je gradonačelnik Bandić i Huljiću zahvalio na prekrasnim pjesmama i emocijama.

Usto, zagrebački gradonačelnik najavio je Croatia Rhapsody, kulturni događaj na prostoru između Umjetničkog paviljona i Trga kralja Tomislava na kojem će u srpnju nastupati Tonči Huljić i Zagrebačka filharmonija.

To će biti naš novi izvozni brand. Ponovit ćemo uspjeh 2Cellosa od prije par godina na Tomislavcu“, kazao je Bandić.

Zahvalivši na podršci Tonči Huljić  je istaknuo kako je cilj današnje konferencije najaviti zajednički projekt započet prije pune dvije godine. Radi se o koncertima instrumentalne glazbe koji uključuju obradu nekoliko popularnih pjesama koje sam napisao, a koje se mogu adaptirati u klasična djela i izvoditi vani na otvorenome.

„Uspjeh pjesme Dvaput san umra pokazuje mi jednu drugu civilizacijsku razinu Hrvatske, ali i regije, da još uvijek postoje ljudi koji žive na emocijama i da se za takve ljude vrijedi boriti i stvarati glazbu“, zaključio je Huljić.

Ravnatelj Zagrebačke filharmonije Mirko Boch je naglasio kako će suradnja Zagrebačke filharmonije i Tončija Huljića s Gradom Zagrebom stvoriti prepoznatljivi hrvatski proizvod. Veselim se projektu Croatia Rhapsody te sam siguran da će postići veliki uspjeh, rekao je ravnatelj Boch.

Komentari