Program za nadolazeći aktivan vikend predstavili su Ankica Perhat, pročelnica Odjela za zdravstvo i socijalnu skrb Grada Rijeke, Karla Mušković, dr. med, Odjel za zdravstvo i socijalnu skrb Grada Rijeke, Jelena Tondini, Art selektorica Art Molo longa i Nenad Marinkov, predstavnik tvrtke Rog Joma.
Kampanja Rijeka u kretanju, Grada Rijeke, Odjela za zdravstvo i socijalnu skrb, ima za cilj podići i ojačati svijest građana o važnosti kretanja za zdravlje pojedinca, a nastavlja se već treću godinu za redom.
Ankica Perhat , pročelnica Odjela za zdravstvo i socijalnu skrb Grada Rijeke, naglasila je važnost nastavka ove kampanje, a u cilju poticanja i motiviranja građana da kretanje bude njihov odabir i način života.
Dr. Karla Mušković naglasila je kako je kampanja i ove godine usmjerena na sve dobne skupine i osnovna poruka koju promovira jest da svatko može učiniti nešto da poboljša svoje zdravlje kroz fizičku aktivnost, odnosno kretanje i hodanje. Već 30 minuta dnevno, jednostavno i lako, može promijeniti život i poboljšati zdravlje svakog od nas.
Jelena Tondini, kreativna voditeljica Art Molo longa istaknula je kako je odaziv znatno veći no prošle godine, te da je prisustvo najavilo 50 izlagača. Među samim izlagačima, umjetnicima i proizvođačima bio organskih delicija, Art Molo longo pozicionirao se kao manifestacija u koju se vrijedi uključiti.
Nenad Marinkov iz Rog Jome objasnio je kako u Rijeci ima potrebe i prostora za aktivnim bicikliranjem, što je tvrtka i prepoznala i ponudila Riječanima veliki izbor bicikala i opreme.
Spoj arta i kretanja u ambijentu morske šetnice s predivnim pogledom na grad, očito je dobitna kombinacija i zato je Art Molo longo već nakon prve godine stekao poularnost među izlagačima i posjetiteljima.
Kampanja Rijeka u kretanju započinje već u četvrtak, 6. lipnja kada će na Korzu biti postavljen informativni štand od 11 do 15 sati na kojem će zaštitne maskote kampanje – vesele Hodo hobotnice građanima dijeliti letke s informacijama o kampanji. Također, u sklopu štanda svi ljubitelji pedaliranja moći će isprobati nove modele bicikala Rog Joma, koji su službeno i zaštitno „kretalo“. U sklopu štanda organizirano je i dijeljenje Nestlé FITNESS žitarica – službenog zdravog obroka Rijeke u kretanju.
Petak, 7. lipnja rezerviran je za akciju „Svi na posao u tenisicama“ kada se pozivaju građani da njihov dress code za petak budu tenisice, a preporuka je kako bi na posao mogli doći biciklom ili pješke. Svi oni koji se žele uključiti pozvani su da svoje fotografije „postaju“ na službenu Facebook stranicu kampanje Rijeka u kretanju ili pošalju na mail rijekaukretanju@gmail.com i pokažu drugima kako misle zdravo.
U akciju će se uključiti Grad Rijeka, RSS Riječki Sportski Savez, medijski pokrovitelji, Rog-Joma, Nestlé Adriatic, Erste Club za mlade, Tower Center Rijeka, Ekonomski fakultet u Rijeci, Udruga konobara i barmena, Thallasso Wellness Centar Opatija, Vita Nova – dom za starije, agencija Libra, škola stranih jezika Linguae te mnogi drugi. Tower Center Rijeka će tako u petak, 7.6. isključiti pokretne stepenice i zamoliti svoje posjetitelje da koristite „klasične“ stepenice, jer pokretne su OUT.
Svi oni koji „žele reći daaaa kretanju“ okupit će se na zanimljivoj tribini, s još zanimljivijim govornicima koja se će održati u subotu, 8. lipnja u Vijećnici Grada Rijeke od 12 do 13 sati, a Nestle će i za tu priliku svima osigurati Nestlé FITNESS žitarice.
Nedjelja, 9. lipnja rezervirana je za centralni event, drugi Art Molo longo. Prošlogodišnji uspješan Art Molo longo okupio je preko dvije tisuće ljudi te je odlučeno da je vrijeme za stvaranje tradicije okupljanja na Art Aktivnom Molo Longu. Ove godine mali sajam umjetnosti u kretanju ugostit će pedeset umjetnika koji će samostalno uredit svoj dio najljepše morske šetnice i pokazati svoje rukotvorine .
Na Art Molo longu moći će se voziti bicikle koje je osigurao Rog Joma, a zdravi obrok s ukusnim žitaricama za sve posjetitelje omogućuje Nestle. Novi list uljepšat će prostor svojim art štandom by Vojo Radoičić, a predviđeno je i dijeljenje nedjeljnog izdanja Novog lista.
A svi oni koji vole trčanje mogu sudjelovati u Adidas školi trčanja te uz stručno vodstvo trenera od 12 do 13 sati saznati sve o tehnikama trčanja.
Prvi sunčani vikend nakon dugo vremena provedite aktivno , jer kretanje je zdravo, maskota akcije Rijeka u kretanju, Hodo ima pravo.
Komentari