Riječko kazalište od kritike pravi Pravu komediju!

Kritika novinarke kulture Kim Cuculić urodila plodom – na redu je „Prava komedija“

69

Riječko kazalište Ivan pl. Zajc uistinu ne miruje.  Nižu se predstave, koncerti, dobri autori, izvođači, redatelji, kostimografi i scenografi.  Svi oni, uz ostale brojne kazališne djelatnike, često nevidljive, ali toliko bitne jer rade i žive svoje kazalište, predvođeni intendantom Marinom Blaževićem, čine ovu uspješnu riječku kazališnu priču.  Kazalište mora biti puna košara u kojoj  ima za svakoga ponešto.  Ali, tko bi svima udovoljio, pa čak i novinarima, kazališnim kritičarima, kao i publici.

Tako je novinarka Kim Cuculić, urednica kulture Novog lista i kazališna kritičarka, u članku koji je bio njen osvrt na kazališnu sezonu 2017../2018. u lipnju 2018.godine objavila tekst pod naslovom „Hrvatska drama najslabija karika“, uslijed čega je uslijedio reaktivni tekst intendanta Blaževića. Potom je Kim Cuculić  u srpanjskom izdanju  Novog lista u rubrici kultura  objavila odgovor na njegovu reakciju,  a  dio tog teksta navodimo: “ Nigdje nisam navela ni da nedovoljno izvodite Krležu, pa ću to preskočiti, ali je istina da mi na repertoaru „Zajca“ nedostaje više tekstova suvremenih hrvatskih pisaca, a kronično mi fale i „prave“ komedije na kojima bi publika „pucala od smijeha“, piše Kim Cuculić.

PRAVA-KOMEDIJA-članak-715×575

Upravo taj isti dio teksta, bio je „okidač“ za intendanta Blaževića i njegovu ekipu, pa se publici  riječkog kazališta već sutra, 03.listopada smiješi premijera  od koje će publika doslovno „pucati od smijeha“.  Išli su korak dalje i poručili publici ako su im trosatne predstave preduuuge, a ujedno bi rado pogledali više predstava u malo vremena – onda je tu  „Prava komedija“, predstava koja nudi sve to. Vrijedi spomenuti da vizualni dio i promotivni materijal o predstavi, uključujući i plakat,  krasi  tekst Kim Cuculić, onaj koji je „kriv“ za sve. Odlično, iskreno i domišljato rješenje, pravi komunikacijski dizajn bez greške.

Ali da ne bi krenuli pogrešnim putem,  pitanje o tome  „što je prava komedija“,  uputili su desetorici poznatih redateljica i redatelja, koji su se svi odazvali i svaki od njih stvorio je  deset minutnu predstavu čija je glavna misija – humor, smijeh i dobro raspoloženje.  Olja Lozica, Natalija Manojlović, Jelena Lopatić, Renata Carola Gatica, Zijah Sokolović, Saša Anočić, Matija Ferlin, Edvin Liverić, Miran Kurspahić i Ivan Penović – donose deset duuugo čekanih komedija.  Moderan, zanimljiv  koncept „deset u jedan“ nikog neće ostaviti ravnodušnim i može se reći da je to drugačija, duhovita i originalna predstava za nova vremena.   Požurite u kazalište i „Pucajte od smijeha“ (jer smijeh je lijekJ)

Premijera je 03.listopada, reprize 05., 16.,18. i 19. listopada, a karte potražite na blagajni kazališta ili na linku.