Neurolingvističko progamiranje i mladi: Mala škola NLP-a za tinejdžere

Škola se održava od 2. ožujka do 15. lipnja u udruzi eMOTIVA u Rijeci, a polaznici stječu cjeloživotno korisna znanja i vještine

146

RIJEKA  Tinejdžersko doba je puno izazova, a kako ga lakše prebroditi znaju u udruzi eMOTIVA u Rijeci, gdje su za učenike u dobi od 13 do 18 godina osmislili jedinstveni program Male škole NLP-a (neurolingvističkog programiranja) za tinejdžere.

Program je namijenjen tinejdžerima koji žele naučiti zabavne i cjeloživotno korisne tehnike NLP-a, povećati samopouzdanje i motivaciju, usvojiti nove načine učenja i prezentiranja znanja, pobijediti tremu od ispita i javnog nastupa. Kroz individualne i grupne aktivnosti, zabavne vježbe, inspirativne priče, mentalne mape i druge tehnike polaznici Male škole NLP-a unaprijedit će komunikaciju s vršnjacima i odraslima, naučiti puno toga o emotivnim stanjima i kako njima bolje upravljati, postavljanju ciljeva, samopouzdanju, motivaciji, novim načinima učenja.

Mala škola NLP-a za tinejdžere će se održavati od  2. ožujka do 15. lipnja u udruzi eMOTIVA u Rijeci, Zanonova 1. Radionice vodi prof. Koraljka Martić, pedagog i NLP Master s bogatim iskustvom  u radu s djecom i mladima.  Prijave za sudjelovanje u programu su u tijeku, a detaljniju informaciju o NLP-u i programu Male škole NLP-a roditelji će dobiti na  roditeljskom sastanku  16. veljače u 18 sati.

Kontakti za informacije o programu i prijave su: www.facebook.com/emotiva.edukacija/ , telefonski 091 /511-481 ili mailom na: emotiva.ri@gmail.com.

Što je NLP?

Metodologija NLP-a razvijena je 70-ih godina u SAD-u, a zbog jednostavne primjene i djelotvornosti danas je koriste uspješni pojedinci i tvrtke širom svijeta za osobni i profesionalni razvoj. U mnogim je državama NLP ugrađen u školski sustav, jer daje izvrsne rezultate u radu s učenicima. NLP je učinkovit model za postizanje boljih emotivnih stanja i motivacije, za bolju komunikaciju i razumijevanje, što pridonosi pozitivnim promjenama u procesu odgoja i obrazovanja.

Iskustva polaznika

“Na radionicama sam se osjećala super. Otkrila sam svašta o sebi i drugima i zašto se ponekad ne razumijemo. Naučila sam jasnije razgovarati.”
/Sanja N., 14 godina/

“Sve mi je bilo zanimljivo. Najkorisnije su mi bile vježbe prezentiranja i primjeri na konkretnim situacijama. Više nemam problema s tremom.”
/Marko P., 17 godina/

“Najbolje mi je bilo kada smo radili glumačke vježbe i pogled iz tuđih cipela. Sada znam gledati situaciju na više načina, a ne samo iz svojih cipela.”
/Anita M., 15 godina/
 

Komentari