U Čaglinu živi 2723 stanovnika, prosječne starosti 50 godina, od kojih je četvrtina starija od 65 godina, a zaposleno ih je samo 258 (9,5%). Usporedbe radi, prosječna starost stanovništva Hrvatske je 42,4 godine, a ipak se ubrajamo u najstarije europske nacije.

Jedini veći poslovni subjekt Dom je za starije i nemoćne u Ljeskovici s 80-ak zaposlenih. Osim toga,  imaju još  tri trgovine, ambulantu, knjigovodstveni servis, nekoliko jačih OPG-a, pa čak i udrugu mladih. Industrijska zona postoji, ali je potpuno prazna.

Činjenica je da je Općina Čaglin pogođena gospodarskim propadanjem i urušenim sustavom vrijednosti na svim razinama, koji mlade lišava perspektive i tjera ih na iseljavanje. Radna mjesta se ne otvaraju i nema naznaka da će se stanje promijeniti. Čak je 48% stanovnika u riziku od siromaštva, naspram njih 29% u Hrvatskoj.

No, usprkos svemu, odlučili su se razbuditi i aktivirati te shodno tome pokreću prvu besplatnu edukaciju na temu: Ja (ne)mogu biti poduzetnik!, s ciljem podizanja razine poslovne obrazovanosti i pokretanja te jačanja gospodarske aktivnosti u ovom najsiromašnijem kraju Hrvatske.

Edukacija je financirana i donirana Općini Čaglin te njezinim stanovnicima, zahvaljujući danskom poduzetniku hrvatskih korijena  Kruni Kaiću, uz veliko organizacijsko zalaganje Udruge građana “Put, istina i život” u suradnji s Virtualnim ženskim poduzetničkim centrom www.poduzetnica.hr.

Provedba besplatne edukacije dio je aktivnosti projekta Grad / Općina – prijatelj ženskog poduzetništva kojega provodi s jedinicama lokalne samouprave Virtualni ženski poduzetnički centar godinu dana.

Prva besplatna edukacija u Općini Čaglin održava se i uz potporu načelnika općine Dalibora Bardača. Svi zainteresirani za ove edukacije mogu doći na predavanja,  koja će se održati u ponedjeljak, 13. studenoga 2017. u Osnovnoj školi Stjepana Radića, Vladimira Nazora 3, Čagalin, od 16:00 do 20:00 sati.

Program planiranih edukacija u najsiromašnijoj općini u Hrvatskoj uključivat će teme poput izrade poslovnog plana, kvalitetne prezentacije poduzetničkih usluga i proizvoda na tržištu, prodajnih tehnika, brendiranje, izgradnju vizualnog identiteta, osnove marketinga i odnosa s javnošću, važnost digitalnog komuniciranja, kako povlačiti sredstva iz EU fondova, važnosti kreativnosti u poduzetništvu, kako učinkovito pregovarati, tko su moji klijenti i kupci i još mnoge druge prilagodljive potrebama svake poduzetnice i poduzetnika i onih koji će to tek biti…