Na “Dane komunikacija” najavljen dolazak najuglednijih kreativaca

67

dani_komunikacija03

Per Nilsson održat će predavanje The Epic Lecture – Volvo Trucks Live Test Series, koje je proglašeno jednim od najboljih predavanja ovogodišnjeg Eurobest festivala. Riječ je o viralnoj kampanji koja je realizirana u suradnji s poznatom švedskom agencijom Forsman & Bodenfors, a koja je postigla svjetski uspjeh bez ulaganja u oglašavanje. Kampanja je uključivala i uspješan Epic Split video sa Jean-Claude Van Dammeom, koji je rezultirao velikim medijskim publicitetom i online engagementom u cijelom svijetu.

Daniel Fischer pak, dobitnik je 4 Grand Prixa i 5 zlatnih lavova na Cannes Lionsu za kampanju Harvey Nicholsa „Sorry, I spent it on myself“, na Danima komunikacija će održati predavanje na temu „Behind the scenes of the world’s biggest start-up“. U svom predavanju govorit će o tajnama uspjeha ove mlade agencije i njenom jedinstvenom pristupu oglašavanju, prenoseći anegdote iz kampanja u kojima je sudjelovao od svog dolaska u agenciju.

Organizatori Dana komunikacija su HURA i IAB u partnerstvu s renomiranim festivalima Cannes Lions i Eurobest, a osim spomenutih, na Dane komunikacija dovode i ostale uspješne kreativce, govornike i predstavnike tvrtki oglašivača. Ovogodišnji Dani komunikacija ponudit će uvid u svjetske marketinške trendove te potaknuti debatu o stanju industrije u Hrvatskoj i regiji. Po prvi će put biti održane i „huraonice“, interaktivni okrugli stolovi na kojima će sudionici raspravljati na zadanu temu te dijeliti znanja i iskustva u neformalnom okruženju.

L. Klobas

Komentari