[VIDEO] Žestok, otkačen, hrabar i tako riječki – Predstavljen novi spot Europske prijestolnice kulture!

245
Goran Kovacic/PIXSELL

Dvorana Art-kina bila je danas pretijesna za brojnu publiku koja je s velikim nestrpljenjem dočekala prezentaciju novog spota Turističke zajednice grada Rijeke, Hrvatske turističke zajednice i TD Rijeka 2020 na temu Europske prijestolnice kulture poznatog hrvatskog redatelja Dalibora Matanića i produkcijske kuće Filmerija d.o.o.

Matanić i Rijeka vole se javno, u gradu na Rječini režirao je predstavu »Sjajno mjesto za nesreću« u HNK-u Ivana pl. Zajca i snimao popularnu seriju »Novine«.

spot2
Goran Kovacic/PIXSELL

Spot  na temu Europske prijestolnice kulture  snimljen je na brojnim atraktivnim lokacijama u Rijeci i odražava simboliku luke različitosti koju Rijeka predstavlja kao Europska prijestolnica kulture 2020.

Uz redatelja spota Dalibora Matanića i scenaristicu, dramaturginju Magdalenu Lupi Alvir, na današnjoj prezentaciji spota bili su Sanjin Stanić, producent Filmerija d.o.o., Petar Škarpa, direktor Turističke zajednice grada Rijeke, Emina Višnić, direktorica TD Rijeka 2020 d.o.o., Irena Peršić Živadinov, direktorica Turističke zajednice Kvarnera, Vojko Obersnel, riječki gradonačelnik i Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

spot
Goran Kovacic/PIXSELL

Željeli smo dobiti atmosferu grada i žitelja, njegovu pravu sliku. Riječani su već navikli na grad pun različitosti koje se, u pozitivnom smislu, sudaraju. Izmjestili smo različite likove na neočekivane lokacije“, kazala je uoči projekcije scenaristica spota Magdalenu Lupi Alvir. Film preslikava ideju sedam programskih pravaca EPK 2020, dodala je Lupi Alvir.

Producent Sanjin Stanić zahvalio je svim sudionicima u spotu koji su u šest dana izdržali teške uvjete i snimanje uspješno priveli kraju.

Već sam dokazao ljubav prema ovome gradu, riječi su kojima se Matanić obratio publici. Umjetnost pokreće ljude, kazao je i poručio kako se svi moramo potruditi da Rijeka 2020. postane epicentar kulture.

Direktor Turističke zajednice Rijeka Petar Škarpa najavio je snimanje još dva spota i  nekoliko njih za društvene mreže.

Zadovoljstvo snimljenim spotom nije skrivala Emina Višnić, direktorica TD Rijeka 2020. Čestitala je na hrabrosti i progresivnosti u ideji i realizaciji spota. Radili ste film za europsku i svjetsku pozornicu, kazala je Višnić.

Film je izuzetno dobar, tipično riječki, iščašen,otkačen, siguran sam da će dojmiti svakoga tko ga pogleda. Treba ga više puta pogledati, spot za nas Riječane nosi posebnu poruku. Stranci će reći ‘ovo je ludi grad, treba ga posjetiti’. Čestitam Mataniću i ekipi, zahvaljujem Hrvatskoj turističkoj zajednici na dosadašnjoj potpori i svim budućim potporama “, kazao je Obersnel obraćajući se Kristjanu Staničiću, predsjedniku HTZ-a koji je pak istakao visoku umjetničku vrijednost spota, što pobuđuje emociju, toliko važnu  u promociji ovog nacionalnog projekta.

spot3
Goran Kovacic/PIXSELL

Međunarodna premijera promidžbenog spota održana je na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi ITB u Berlinu, koja se ove godine održavala od 6. do 10. ožujka.

Novi promidžbeni spot Rijeke i Europske prijestolnice kulture snimljen je temeljem Javnog poziva za prikupljanje ponuda usluga kreativne agencije i produkcije spotova koji je raspisala Turistička zajednica grada Rijeke uz sufinanciranje Hrvatske turističke zajednice.