Uskoro kreće drugo izdanje festivala za djecu koji su osmislila djeca – Predstava Escape Room uvodi nas u plesni zbirkus!

28

Predstava suvremenog plesa za djecu i mlade “Escape room”, putem popularne istoimene igrice govori o odnosu fizičkog i virtualnog svijeta te nas uvodi u festival izvedbenih umjetnosti Plesni zbirkus, jedinu manifestaciju za djecu koju organiziraju i djeca, u suradnji sa stručnim suradnicima te udrugama Prostor Plus i Vijeće mladih Benčić.

Predstava Escape room, u izvedbi Zagrebačkog plesnog ansambla (ZPA), održat će se u srijedu, 16. rujna, u 18 sati u Hrvatskom kulturnom društvu na Sušaku.

Ulaz je besplatan uz obaveznu rezervaciju na email plesnizbirkus@gmail.com.

Predstava traje 60 minuta i namijenjena je djeci i mladima višeg osnovnoškolskog uzrasta, ali zanimljiva i srednjoškolcima i odraslima!

smanjeni_format_4_of_27

BESPLATNA PLESNA PREDSTAVA KAO UVOD U FESTIVAL ZA DJECU

Gostovanje predstave Escape Room realizira se u sklopu projekta “Žiroskop – civilno-javno partnerstvo u upravljanju prostorima kulture u Rijeci”.

Predstava je uvod u festival izvedbenih umjetnosti za djecu –  Plesni zbirkus, jedinu manifestaciju za djecu i odrasle koju organiziraju i djeca, u suradnji sa stručnim suradnicima i suradnicama.

Plesni zbirkus održat će se od 13. do 18. listopada 2020. i na različite lokacije u Rijeci dovesti niz predstava suvremenog plesa, novog cirkusa i interdisciplinarnih kazališnih izvedbi kao i radionica na kojima se djeca mogu upoznati i okušati u vještinama tih izvedbenih područja.

5

O PREDSTAVI ESCAPE ROOM

Escape room popularna je igrica čiji cilj je u određenom vremenu izaći iz zaključane sobe, timski rješavajući niz logički povezanih zadataka. Popularizirane diljem svijete oko 2010. godine, igrice se smještaju u različite fikcionalne prostore, poput zatvorskih ćelija ili svemirskih postaja. Naša ESC ROOM smještena je u običnu mladenačku sobu čiji je izlaz tek ulazak u virtualni svijet. Kako bismo u njega ušli, potrebno je proći postupak registracije.

Sustav ne prihvaća različitost pa je tako postupak isti za sve, a unificiranost ne samo dobrodošla, nego i obavezna. Tri plesačice predstavljaju jedan lik. Sve su jedna i jednake. Ne znamo koja je original. Brisanjem i preuzimanjem identiteta omogućujemo izlazak tj. ulazak u virtualni prostor. Tražeći izlaz iz virtualne sobe, one se udaljavaju od stvarnosti u kojoj je skriven pravi izlaz.

Namijenjena mladima, ova predstava bavi se temom kompjuterskih igrica, koja je prepoznata kao problem njihove generacije. Generacija je to koja je svoje najveće fascinacije i otkrića doživjela u sjedećem položaju – ispred ekrana.

U želji da suvremenu plesnu umjetnost približimo mladima, a kroz temu koja im je bliska, otvaramo pitanja posljedica ovakve zamjene prostora igre i druženja: Što se događa kada umjesto izlaska van (u stvarni svijet), zakoračimo u virtualni svijet? Kada igra postaje opasna? Što je socijalno okruženje, a što iluzija socijalnog okruženja? I kako prepoznati pravi izlaz iz sobe?

Komentari