“Vjerojatno ste upoznate/i s podatkom koliko se plaćaju reklame za, primjerice, vrijeme Superbowl-a u SAD-u – radi se o milijunima dolara. U današnjem konzumerističkom društvu ovakav podatak zaista nas ne čudi… No, što nam to reklame doista poručuju? Služe li one samo za promociju danih proizvoda?

Na ovom predavanju dotaknuti ćemo se te pokušati dati odgovor na spomenuta pitanja, kao i pitanja povezana s ulogom ‘žene’ u reklamama. Kako se prikazuju žene u reklamama? Što se time postiže? Kako to, u konačnici, utječe na nas, gledateljice/elje?”

Odgovore ćete dobiti u najnovijoj večeri riječke Kino učionice !

Kino učionica: gledaj mizoginiju projekt je studentica kulturalnih studija, u suradnji s Centrom za ženske studije pri Filozofskom fakultetu u Rijeci, Odsjekom za kulturalne studije i riječkim Art kinom gdje će u periodu od veljače do lipnja 2017. godine predstaviti niz predavačko-filmskih večeri, koje će analizirati fenomen mizoginije.

Večeri uključuju iščitavanje mizoginog u vizualnim medijima: isječcima filmova, serijama, reklamama, performativnim umjetnostima, a otvorenog su tipa – namijenjene svim studentima i studenticama te široj javnosti. Naglasak je na interakciji s posjetiteljima, odnosno cilj evenata jest zajedničko druženje, promišljanje i definiranje termina čije djelovanje bilježimo u našoj svakodnevici.

*mizoginija (grč.), odbojnost ili mržnja prema ženama; mizogin, osoba koja osjeća odbojnost ili nesklonost prema ženama.