Šikuti Machine: MEGAMIX Siniše Majkusa u Svetvinčentu

12

MEGAMIXjednodnevni izložbeni program Šikuta nastavlja umjetnik Siniša Majkus izvođenjem rada MEGAMIX na trgu u Svetvinčentu.

Šikuti Machine u sklopu projekta Nevidljiva Savičenta oživljavaju program galerije u Šikutima kroz seriju jednodnevnih izložbi koje će se održati kroz 2019. i 2020. godinu.

Ponavljanjem nekih od važnijih izložbi, koje su se prethodno održale u tom nekonvencionalnom izložbenom prostoru — štali u Šikutima, ali i pozivajući umjetnike na stvaranje novih ambijentalnih i likovnih intervencija i performansa, kustos ovog programa, Mladen Lučić podsjeća nas na ključan period kulturnih aktivnosti u Svetvinčentu koje su već tada odmicale od dominantnih institucionalnih praksi u suvremenoj vizualnoj umjetnosti.

Kiparska instalacija Megamix jedan je od najkompleksnijih site specific projekata značajnog hrvatskog umjetnika Siniše Majkusa, a u Savičenti će doživjeti svoje četvrto uprizorenje.

Premda je prvotno zamišljena kao viseći objekt za galerijski prostor (Lauba), ima polivalentnu funkciju jer je rađena autorovom zamisli da se prilagodi ambijentu in situ.

U Savičenti će prostorna instalacija Megamix biti postavljena na pločniku glavnog trga (placa), ispred renesansnog pročelja župne crkve Navještenja Marijina, a taj izuzetni obojeni prostorni crtež podariti će novu vizuru i vizualno obogatiti jedan od najljepših trgova ovog dijela Europe. Kustos izložbe je Mladen Lučić.

Instalacija će biti postavljena u subotu 20. srpnja, u 20 sati na glavnom trgu u Svetvinčentu.

Siniša Majkus rođen je u Rijeci 1962. godine. Diplomirao je 1989. godine na grafičkom odjelu Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu, u klasi prof. Miroslava Šuteja. Izlaže od 1984.godine, a do sada je sudjelovao je na više od stotinjak skupnih i tridesetak samostalnih izložbi. Autor je nekolicine skulptura u javnim prostorima (Matulji, Opatija, Zagreb, Split, Šibenik, Roč, Pazin, Skrad, Jakovlje, Krapina). Redovni je profesor na Akademiji primijenjenih umjetnosti u Rijeci, na Katedri za crtanje.

Komentari