Rijeka EPK 2020. – Predsjednica Grabar-Kitarović otvorila međunarodnu konferenciju “Brendiranje kulture”

53

U sklopu projekta Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture, a u partnerstvu sa Sveučilištem u Rijeci, na Sveučilišnom kampusu započela je trodnevna Međunarodna konferenciju “Brendiranje kulture”.

Konferenciju na Građevinskom fakultetu otvorili su predsjednica Republike Hrvatske Kolinde Grabar-Kitarović, gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel, župan Primorsko-goranske županije Zlatko Komadina, rektorica Sveučilišta u Rijeci Snježana Prijić Samaržija i direktorica TD RIJEKA 2020 Emina Višnić.

Veliko mi je zadovoljstvo kao pokroviteljici pozdraviti vas na otvorenju konferencije Brendiranje kulture kojom Rijeka odbrojava desetak mjeseci do početka projekta Europske kulturne prijestolnice upravo u godini hrvatskog predsjedanja Europskom unijom. Taj jedinstveni slučaj u povijesti Europske unije da jedna njezina članica ima priliku predsjedati Europskom unijom istodobno s programom Europske prijestolnice kulture ne smijemo propustiti iskoristiti za što bolje brendiranje Hrvatske na zemljovidu Europe” rekla je predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar-Kitarović.

Predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović je istaknula kako je Rijeka oduvijek grad koji prednjači po mnogočemu.

Kada je naš grad bio odabran za nositelja titule Europske prijestolnice kulture vjerujem kako smo svi mi Riječanke i Riječani bili ponosni na to priznanje. No jednako tako svjesni smo koliku odgovornost i obavezu preuzimamo jer je prvi put jedan hrvatski grad istaknut kao prijestolnica kulture”, kazala je.

Pozdravljam vas ispred grada koji svoj brend gradi na identitetu istinske uključivosti i otvorenosti, ispred grada koji se ponosi utjelovljenjem različitosti, grada čiji građani u velikoj većini njeguju izvorni ljudski impuls tolerancije, prihvaćanja i povezivanja” rekao je gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel.

Vojko-Obersnel-600×400
Riječki gradonačelnik Vojko Obersnel Foto: Karlo Čargonja

Svim je sudionicima konferencije Brendiranje kulture zaželio dobrodošlicu i dodao “Slogan Rijeka je luka, luka je Rijeka polako mijenjamo u slogan koji nas cjelovitije opisuje, a to je slogan Rijeka -luka različitosti.”

Međunarodna konferencija “Brendiranje kulture” u tri dana trajanja od 28. veljače do 02. ožujka 2019. kroz više od petnaest predavanja, četiri radionice i četiri panel rasprave polaznicima će predstaviti pozitivne domaće i međunarodne primjere na temu brendiranja kulture i kulturnog turizma.

 

 

Komentari