Plakati s bitnim porukama vezanim uz koronavirus

155

TAM-TAM Institut iz Slovenije specijaliziran je za gradske plakate, a krajem ožujka otvorili su javni natječaj za oblikovanje plakata na temu epidemije koronavirus u sklopu međunarodnog natječaja Plaktivat. Cilj natječaja je pozivanje građana na odgovorno ponašanje te sprječavanje i ublažavanje negativnih posljedica širenja virusa.

TAM-TAM Institut već nekoliko godina inicira kulturne projekte koji zrače društvenom odgovornosti, a sama forma i dizajn plakata odmiču definiciju plakata od uobičajene oglašivačke  funkcije. Plakat se pretvara u alat za komunikaciju važnih tema kako bi se naposljetku potaknule pozitivne promjene u društvu. Iz Instituta ističu: „Ovakvi projekti u središtu su naših aktivnosti, budući da smo svjesni efektivnosti, socijalne uloge i odgovornosti koju bi gradski poster trebao imati. Ipak govorimo o široko rasprostranjenom i vrlo starom medijskom formatu, s velikim utjecajem na javno mišljenje.“ U nastavku pogledajte nekoliko rješenja:

Komentari