La Repubblica je izdala turistički vodič Kvarnera i grada Rijeke

26

Turistička zajednica grada Rijeke intenzivno provodi kampanju na talijanskom tržištu, a kao dio  promidžbene kampanje pripremljen je jedinstveni vodič kroz okuse i užitke grada Rijeke – Europske prijestolnice kulture 2020. Vodič je napravljen u suradnji s izdavačem talijanskih novina La Repubblica te izdavačkom kućom GEDI Gruppo Editoriale SpA iz Rima.

Riječ je o Vodiču sa sugestijama, likovima, povijesnim događanjima, odnosima koji su Kvarner i Rijeku učinili jedinstvenom i neponovljivom pričom. Vodič sadrži detaljne itinerare koji otkrivaju lokalne ljepote, bogatstva i ponudu Kvarnera i Rijeke. Također  nudi i brojne preporuke i prijedloge o najboljim mjestima za jelo, za kupnju autentičnih riječkih suvenira i domaćih proizvoda te preporuke brojnih smještajnih objekata na području cijelog Kvarnera, Rijeke i Gorskog kotara. Fokus je stavljen na autentičnu tradiciju hrane i vina, na obali i na otocima s morskom kuhinjom koja se temelji na ribi, školjkama i plodovima mora, a u planinama Gorskog kotara s jelovnicima bogatim divljači i gljivama.

Putovanje kroz okuse i užitke Kvarnera i Rijeke u Vodiču završava poglavljem posvećenom lokalnim manifestacijama, enogastronomskim užicima i aktivnom odmoru. Glavni urednik gosp. Giuseppe Cerasa istaknuo je kako je Vodič posvećen gradu koji je imao i još uvijek ima puno toga zajedničkog s Italijom. Osim bogate povijesti, osim izvanrednih svjedočanstva o katedralama iz sedamnaestog stoljeća (sv. Vid) ili svetištima poput Svetišta Majke Božje Trsatske, još uvijek ima puno Italije u riječkim venama i dnk-u. Rijeka ima i puno Europe, od keltskog podrijetla do priča o rimskoj gradskoj vijećnici, pa sve do događaja iz Austro-Ugarske Monarhije.

Ovo je ujedno i prvi Vodič za Hrvatsku, u suradnji s izdavačem najtiražnijih talijanskih novina La Repubblica, za talijansko tržište. Na području Kvarnera i grada Rijeke veliki je značaj talijanskih turista, koji već duži niz godina bilježe najveći broj noćenja, ne samo u sezoni nego i tijekom cijele godine.

Direktor Turističke zajednice grada Rijeke gosp. Petar Škarpa istaknuo je da je ovo Vodič u kojem će svaki potencijalni gost zasigurno pronaći inspiraciju za posjet destinaciji. Vodič je dio promidžbene kampanje za talijansko tržište kojom se želi povećati broj talijanskih gostiju, odnosno vratiti čim prije na stanje prije pandemije Covid-19.Vodič stavlja naglasak na glavne turističke atribute Kvarnera, Rijeke i Gorskog kotara te izvrsnom naracijom budi emocije svima koji su destinaciju posjetili, a potiče sve one koji još nisu imali priliku da učine to što prije.

Vodič će se distribuirati na brojnim prodajnim mjestima u Italiji, no osim offline kampanje provodi se i intenzivna online kampanja putem internetskih stranica i društvenih mreža, koje mogu ponuditi najbolje izvore spoznaja na nacionalnoj razini. Tekst u Vodiču ilustriran je sjajnim turističkim kadrovima s područja Rijeke i Kvarnera, koji će zasigurno biti glavni „mamac“ za brojne turiste koji su u potrazi za novom turističkom destinacijom.

Vodič je već sada dostupan na talijanskom tržištu na kioscima, po cijeni od 12,90 eura + cijena novina. Također Vodič će biti dostupan i na Amazonu, Ibs-u i u digitalnoj trgovini La Repubblica.

Komentari