“Kako smo od Medveščaka stvorili međunarodni brand”

PR stručnjak Ranko Vučinić na jučerašnjoj radionici „Vrhunski sport i izazovi života“ govorio je o svojim iskustvima vezanim uz KHL Medveščak.

356

Jučer je u organizaciji Primorsko istarske podružnice Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) održana radionica/predavanje na temu Vrhunski sport i izazovi života koju je održao PR stručnjak Ranko Vučinić, direktor komunikacija KHL Medveščaka.

Vučinić je na dinamičan i zaista zanimljiv način ispričao kako su od početnih 500 EUR-a na računu kluba 2009. godine, neriješenog pitanja autorstva nad logotipom Kluba, menadžmentom ‘starog kova’ i svega stotinjak navijača na tribinama, stigli do onoga što KHL Medveščak predstavlja danas – klub koji sa kampanjom #togetherweare stvara obiteljsku atmosferu, a koja onda povezuje i sam Klub sa svojim navijačima.
Danas na svom računu KHL Medveščak ima 11,5 milijuna, 16. je hokej klub po posjećenosti, plasirao se u višu skupinu svjetskog hokeja na putu za OI, nije zabilježen niti jedan navijački incident, a i ponosni je vlasnik SPORTO nagrade za Najbolji sportski brend u Hrvatskoj te je ujedno i u top tri brendova u regiji, čime zaokružujemo predavanje „Vrhunski sport i izazovi života“.

Medveščak je prije svega marketinški i PR, a tek onda sportski projekt.

Medveščakov PR tim uvelike je zaslužan za njegov uspjeh – ova neumorna i predana ekipa spašava situaciju kada dođe do bilo kakve krize, oni stvaraju sadržaj, osmišljavaju kampanje i održavaju odnos s navijačima, brinu se za igrače i njihove obitelji jer, možda ne biste to odmah pretpostavili, ali Vučinić kaže kako su zapravo žene igrača glavne i „ako one nisu sretne, nitko nije sretan“.

KHL Medveščak, odnosno njegov tim za komunikacije, kroz sport je osvijestio kako timski duh vodi prema uspjehu te kako se ne treba stidjeti poraza jer je upravo on najveća lekcija. Važno je istaknuti da je reputacija moćno oružje, a najbolji nose inovacije.

RankoVucinic-6880

Posljednjih osam godina Vučinićevo se ime veže uz projekt Hokej se vraća, a kao direktor komunikacija KHL Medveščaka, sa svojim je timom napravio jedan od najvećih sportskih brendova u Hrvatskoj i regiji.

Radionica Vrhunski sport i izazovi života održala se na Ekonomskom fakultetu u Rijeci. Bila je sedma po redu koja se održala u cilju edukacije u odnosima s javnošću, a namijenjena je članovima HUOJ-a, ali i svima koji rade u odnosima s javnošću te studentima. Cilj je bio svima zainteresiranima približiti struku te im omogućiti nova znanja i vještine, što je Vučinić i ostvario.

Još jednom se zahvaljujemo Ranku Vučiniću na dijeljenju svojih iskustava sa svima prisutnima te Hrvatskoj udruzi za odnose s javnošću (HUOJ) na organizaciji. S radionice smo izašli inspirirani i motivirani!

Komentari