U sklopu zatvaranja Pulskog filmskog festivala u Areni, održala se svečana premijera filma Mamma Mia: Here We Go Again! kojoj su, uz brojne gledatelje i uzvanike, prisustvovali i redatelj Ol eParker, glumci Jeremy Irvine, Hugh Skinner, Josh Dylan te producentica Judy Craymer.
Premijera filma Mamma Mia: Here We Go Again!, protekla je u odličnoj atmosferi u najljepšem kinu pod otvorenim nebom i predivnim kulisama pulskog amfiteatra. Nakon prikazivanja filma, glumci i uzvanici su nastavili druženje uz prigodan domjenak koji je organizirala Podravka uz Vegetu Natur, koja je glavni partner turneje filma u Adria regiji.
Glumci su često u svojim istupima u medijima isticali kako im je na Visu, tijekom snimanja filma, bilo prekrasno zbog prirodnih ljepota, iznimne velikodušnosti i gostoljubivosti ljudi iz Hrvatske te nezaboravnih okusa i mirisa naših jela, a jučerašnje događanje je nadmašilo sva njihova očekivanja.
„Veliko nam je zadovoljstvo što možemo podržati turneju filma Mamma Mia: Here We Go Again! u Adria regiji. Kvalitetna glumačka postava, vrhunska produkcija i svima dobro znane pjesme odlike su ovog dugo očekivanog mjuzikla snimanog u Hrvatskoj. U isto vrijeme kad na velika platna stiže novi nastavak filma Mamma Mia, u naše kuhinje dolazi nova generacija Vegete Natur. Potpuno prirodna, Vegeta Natur sadrži morsku sol, devet vrsta povrća te pažljivo odabrane začine koji svakom jelu daju najfiniji okus prirode,“ izjavila je prilikom premijere Marinka Akrap, direktorica korporativnog marketinga i komunikacija Podravke.
Inače, Grupa Podravka prvu polovicu ove godine zaključila je s neto dobiti od 120,7 milijuna kuna, što je gotovo pet puta više nego u istom lanjskom razdoblju, kada je neto dobit grupe iznosila 24,8 milijuna kuna, priopćili su iz te koprivničke kompanije. U Podravci ističu kako se radi o najboljem operativnom rezultatu i najvišoj operativnoj dobiti prvog polugodišta u dugogodišnjoj povijesti Podravke. Ona je, dodaju, rezultat organskog rasta kompanije, bez izvanrednih utjecaja, uz istodobnu kontrolu operativnih troškova i rast prodaje. Usto, vrijednost dionice Podravke u prvih šest mjeseci porasla je 19,3 posto.
Komentari