Carmina Burana ponovno se pleše

63

Prošlosezonska baletna uspješnica, „Carmina Burana“ Carla Orffa u koreografiji i režiji Huga Viere te pod dirigentskim vodstvom maestra Igora Vlajnića, čiju je premijeru popratio veliki uspjeh i doista iznimno zanimanjem publike, ponovno je na sceni riječkog HNK Ivana pl. Zajca. Novi je blok izvedbi predstave na programu od srijede do petka, odnosno 28., 29. i 30. studenoga 2012. s početkom u 19.30 sati.

U ovim izvedbama, u ponešto izmijenjenoj podjeli, plešu: Marta Kanazir, Kristina Kaplan, Maša Kolar, Cristina Lukanec, Ana Rocha Nené, Anka Popa, Paula Rus, Marta Voinea, Ricardo Freire, Martin Grainger, Dejan Kolarov, Andrei Koteles, Shaun McLaughlin, Ronald Savković i Svebor Zgurić. U predstavi sudjeluju i operni solisti Vanja Zelčić, Marko Cvetko/Karlo Ljubičić te Voljen Grbac, a uz zbor i orkestar riječke Opere, sudjeluje i Dječji zbor Toretta.

Uz koreografa Huga Vieru, autorsku ekipu predstave čine i scenografkinja Dinka Jeričević, kostimograf Juraj Žigman, oblikovatelj svjetla Nuno Salsinha te asistentica koreografa Maša Kolar.
Predstava je to, kako je ocijenila Gloria Fabijanić s Hrvatskog radija „koja ne dozvoljava sekundu odmora ni odmaka, prepuna pokreta i događaja sljubljenih s očaravajućom glazbom, duboko dirljiva i nadasve profesionalno napravljena. Kao izvrstan pandan klasičnom, bijelom baletu, kao spektakl za sve pozornice koje vole plesno-baletni izričaj!”

Ova predstava posebne atmosfere, što ju je kritičarka Maja Đurinović nazvala „sjajnim i snažnim scenskim doživljajem“ na jedinstven način interpretira antologijsko ostvarenje njemačkog skladatelja Carla Orffa, niz od 24 uglazbljene srednjovjekovne pjesme odnosno scensku kantatu neobično sugestivne snage. I to upravo na način na koji je u početku autor razmišljao o ovome svome djelu: na način u kojem glazba, stihovi i pokret tvore jedinstvenu i zaokruženu scensku cjelinu.

Komentari