Kampanja Grada Rijeke i Plive, Rijeka u kretanju, nastavlja s događanjima koja imaju za cilj podići i ojačati svijest građana o važnosti kretanja, napominjući kako je dnevno potrebno 30 minuta kretanja za zdrav život. Molo longo idealna je šetnica prilagođena svima, u samom centru grada, a dužina od gotovo 2 kilometra omogućuje idealnu rekreaciju. Održavanje eventa na lukobranu i ove godine omogućila je Lučka uprava Rijeka koja podupire ideju kretanja i popularizaciju Molo longa od samog otvaranja lukobrana za javnost 2009. godine.
Art Molo longo zamišljen je kao mali sajam umjetnosti u kretanju, a da hodanje, kretanje i šetanje budu što zanimljiviji na lukobran stiže preko tridesetak umjetnika koji će prezentirati svoje radove i kreativno „urediti“ svoj dio mola. Većina izlagača akademski su obrazovani umjetnici koji će Riječanima predstaviti radove temeljene na prirodnim materijalima poput vune, kamena, lavande, eko dizajna, keramike, zatim grafike, igračke, nakit, razne fotografije i slike, kao i instalacije koje će nastati u samom trenutku i koje će ovisiti o vremenskim uvjetima.
Na samom početku Molo longa biti će improviziran „DJ Floor“ na kojem će se izmjenjivati dobri glazbeni beatovi čak četiri DJ-a: Courtney Phutura & J-Zlo, Senzorz DJ Set, Branko Padobranko. Jedna od zanimljivosti je istaknuta tajlandska umjetnica dj. Courtney Phutura koja je diplomirala post suvremenu umjetnost na Sveučilištu u Hong Kongu i iza sebe ima brojne nastupe i priznanja od Sao Paula i Milana pa sve do Rijeke.
Kako bi što više Riječana ispunilo potrebnu dnevnu dozu kretanja i prošetalo do kraja Molo longa na samom kraju održat će se mini koncert vokalne skupine Octachord u 12:30 sati. Octachord djeluje već tri godine i njeguje a cappella izričaj s posebnim naglaskom na gospelu i popu. Nešto iz repertoara izvesti će i na Molo longu gdje će umjesto standardne koncertne scenografije kulisu oslikati prekrasan pogled na Rijeku.
Art Molo longo dobio je i partnera tj. „službeno kretalo Rog- Joma city bike“ .Tvrtka Rog-Joma od 1993. godine brine se da hrvatski biciklisti budu zadovoljni, a uključivanjem u različite akcije koje podupiru kretanje i drav način života dio su njihove korporativne odgovornosti. Tako će Hodo hostese tijekom ovog tjedna dijeliti promotivni materijal s popisom izlagača i rasporedom događanja na Rog-Joma pony biciklima.Također, svi zainteresirani građani moći će saznati sve informacije i na Molo longo na promotivnom štand Rog –Joma.
Na Molo longo stiže i jedinstvena i posebno osmišljena Trafika Novog lista s novim vizualnim identitetom za kojeg je zaslužan Vojo Radoičić.
Neka fizička aktivnost ili lagana šetnja postanu vaša rutina, jer SAMO 30 minuta kretanja dnevno dovoljno je za zdrav život. Vidimo se na Molo longu u subotu 13. listopada od 11 do 16 sati.
Komentari