Zoom nastavlja gomilati svoj profit zbog rada od kuće

19

Zoom Video Communications Inc (ZM.O) u utorak je prognozirao prihod za tekući kvartal koji će biti iznad svih dosadašnjih procjena, jer se očekuje da će sve veće usvajanje hibridnih modela rada od strane tvrtki potaknuti stalnu potražnju za njegovim alatima za video konferencije.  Dobit je gotovo deset puta veća nego lani. Zoom-ovi prihodi od usluga videokonferencije na godišnjoj razini porasli su za 191 posto, na 956,2 milijuna dolara u prvom ovogodišnjem fiskalnom tromjesečju koje je završilo krajem travnja.

Dobit je skočila na 227,4 milijuna dolara s 27 milijuna dolara godinu ranije, izvijestio je Zoom. “Fiskalnu smo godinu započeli vrlo snažnim prvim tromjesečjem, s ukupnim 191-postotnim godišnjim rastom prihoda u kombinaciji s jakom profitabilnošću i novčanim tokom”, rekao je osnivač i izvršni direktor Zooma Eric Yuan.

Zoom je u prošloj godini postao sinonim za sastanke i postao omiljen među investitorima, jer su tvrtke i škole prebacile svoje satove, uredske sastanke i druženja upravo na Zoom.

No, s brzim naporima na cijepljenju i polaganim povratkom života u život, analitičari su sumnjičavi prema održivosti Zoomova rasta, posebno s rivalima Microsoftom, Ciscom i Googleom koji su mu za petama.

“U kojoj se mjeri Zoom može održivo natjecati s Cisco-om i Microsoftom, tek ćemo vidjeti tijekom sljedećih nekoliko tromjesečja kad počinjemo ulaziti u istinske COVID usporedive četvrtine”, rekao je Joe McCormack, viši analitičar u Trećem mostu.

Povećani broj besplatnih korisnika na Zoomovoj platformi doveo je do većih troškova za tvrtku koja upravlja nekim vlastitim podatkovnim centrima. No, plan uključuje pozicioniranje Zooma kao usluge za telefoniranje uz postojeću platformu za videokonferencije.

Izvor: Reuters

Komentari