‘Zima je odlična za razmišljanje o proljeću’

136

Do početka ovogodišnje turističke sezone ima još dosta, no na njenoj se pripremi radi već sad, ne samo zato jer Hrvatska ionako stremi proširiti tu istu sezonu i želi da budemo turistička destinacija 365 dana u godini, već i zato što se drugačije i ne može ozbiljno raditi, pogotovo kad vam na gospodarsku granu poput turizma otpada otprilike petina BDP-a.

Promocija je započeta na turističkim sajmovima u Utrechtu i Beču, kao i online i TV kampanjama na stranim tržištima, a za potrebe kampanje planirano je 64 milijuna kuna. Otprilike 15% manje nego lani, no i sa smanjenim budžetom očekuju se dobri rezultati. Prvi su pokazatelji optimistični i daju naznake da bi se rast trebao nastaviti i u 2016.

Na sajmove., kojih će se pohoditi ukupno 26, planira se potrošiti ukupno 14,6 milijuna kuna: 18 ih je za široku publiku i osam specijaliziranih, od čega po tri nautička i kamping sajma te dvije kongresne burze. Uz povratak na turistički sajam u Dubaiju, novost su sajmovi u Riminiju, Parizu i nautički sajam u Stockholmu, na kojem ćemo se predstaviti po prvi put.

Trenutna kampanja nosi naziv “Winter is great for thinking about spring”.

Pokrenuta je na samom kraju prosinca na tržištima gdje ljudi imaju naviku ranijeg bukiranja (Njemačka, Velika Britanija, Austrija, Poljska, Francuska, Švedska, Norveška, Nizozemska, Belgija i Švicarska) upravo kako bi im se na vrijeme dalo da razmisle o Hrvatskoj kao već proljetnoj destinaciji.

Osim online i mobilnih kanala, u Njemačkoj je pokrenuta kampanja na TV stanicama Pro7, RTL, Vox i Sat1, te se uskoro kreće i sa projektom “Croatian Recipe” na 11 ključnih tržišta, koji obuhvaća komunikaciju prema ključnim medijima, društvenim mrežama i web stranici HTZ-a.

Krajem veljače i početkom ožujka kreću kampanje za promociju pred i posezone, na tržištima s jakim potencijalom i navikom putovanja u to vrijeme, poput Velike Britanije, Italije, Austrije, Njemačke, Švedske, Francuske, Norveške, Švicarske i Slovenije. Krajem ožujka / početkom travnja kreće kampanja na svim tržištima, koja uz navedena uključuju i SAD, Španjolsku, Japan, Irsku, Češku, Slovačku, Mađarsku, Rusiju i Ukrajinu.

Ono što je bitno, Hrvatske ima imidž sigurne destinacije, te će HTZ nastaviti s aktivnostima koje idu za očuvanjem tog imidža. Dobri ovogodišnji rezultati vjerojatno su jednim dijelom posljedica upravo toga, no u promociji ćemo se fokusirati na sebe i svoju promociju, u skladu s poštenim tržišnim natjecanjem, potvrdili su iz HTZ-a.

Komentari