Zara zatvara 1 200 modnih trgovina diljem svijeta

110

Zara će zatvoriti čak 1 200 trgovina širom svijeta, jer trgovački lanac odjeće pokušava povećati internetsku prodaju tijekom kaosa koji je stvorila pandemija Covid-19. Inditex je rekao da će se to odnositi na između 1.000 i 1.200 uglavnom manjih trgovina.

Očekuje se da će se zatvaranja koncentrirati na Aziju i Europu, a najznačajnije će ovim potezom biti pogođena Velika Britanija gdje se smatra da će se zatvoriti 107 trgovina. Iz Inditexa su rekli da će “broj zaposlenih ostati stabilan”, a zaposlenicima Zare ponuđena je uloga u drugim poslovima, kao što je otpremanje online kupnje.

Ovim potezom ukupan broj trgovina smanjit će se sa 7 412 na između 6 700 i 6 900 nakon reorganizacije, što će uključivati ​​i otvaranje 450 novih trgovina. Inditex, jedan od najvećih prodavača odjeće na svijetu, teško je pogođen tijekom pandemije, gdje je prodaja od 1. veljače do 30. travnja pala za 44%. Tvrtka je u kvartalu iskazala neto gubitak od 409 milijuna eura. Gotovo četvrtina njegovih trgovina ostala je zatvorena do 8. lipnja. Međutim, rast prodaje na internetu nadoknadio je neke od slabosti u prodaji. Internetska prodaja porasla je za 50% u odnosu na isto razdoblje, a u travnju je bila veća za 95%.

Inditex je rekao da će ubrzati svoje tržište prodaje više odjeće putem interneta, jer nastoji odbiti izazov konkurentima poput H&M-a i Uniqlo vlasnika, Fast Retailing-a i novijih rivala samo za internetsku trgovinu, uključujući Asos i Boohoo u Velikoj Britaniji, koji su najviše profitirali tijekom karantene. Prema novom planu Inditex-a, internetska prodaja iznosit će više od 25% ukupne prodaje do 2022., u usporedbi s 14% u 2019. godini. Veće trgovine djeluju kao čvorišta distribucije za internetsku prodaju. Inditex, kojeg kontrolira njegov osnivač Amancio Ortega, planira potrošiti milijardu eura na svoju internetsku ponudu do 2022. godine i daljnjih 1,7 milijardi eura u trgovinama kako bi im se omogućilo bolje integriranje s internetskim stranicama za brže isporuke i praćenje proizvoda u stvarnom vremenu.

Izvor: The Guardian

Komentari