Trećina maloprodajnih biznisa u Velikoj Britaniji zabrinuto zbog utjecaja Amazona

20

Čak 32% trgovaca u Velikoj Britaniji priznalo je da „ne mogu spavati“ zbog straha kako će Amazon utjecati na njihovo poslovanje, navodi se u novom istraživanju koje je objavila digitalna agencija Greenlight.

Istraživanje je također pokazalo da 29% marketinških stručnjaka još uvijek ne znaju kako odgovoriti na dominaciju Amazona na tržištu. Više od trećine ispitanika (39%) zabrinuti su zbog monopola ovog online trgovca u maloprodajnoj trgovini kada su u pitanju događaji, uključujući Cyber Monday i Prime Day.

Međutim, anketirani trgovci identificirali su i neka područja u kojima bi se mogli istaknuti. Primjerice, nudeći bolju uslugu korisnicima, a 39% vjeruje da čine upravo to, dok 36% ispitanika vjeruje da nude stručnost u niši kada se radi o proizvodima koje nude.

Izvršni direktor Greenlighta, Andreas Pouros izjavio je: „Ne čudi da dominacija Amazona zabrinjava kompanije koje sebi sada postavljaju pitanje kako mogu ostati konkurentne. No, ne treba ga smatrati konkurencijom ili prijetnjom. Amazon pruža golemu priliku za kompanije koje žele doći do šire publike, bilo da se radi o digitalnom oglašivačkom prostoru ili pristupu globalnoj distribuciji. Digitalni marketeri ne mogu zanemariti ogromnu vrijednost Amazonovog globalnog tržišta i aktivnu publiku. Uparivanje vrhunske usluge za kupce s učinkovitom komunikacijom brenda putem Amazonovih oglašivačkih mogućnosti je najučinkovitiji način zajedničkog rada za budućnost – bilo da se radi o malim, nezavisnim trgovcima ili većim organizacijama. Usredotočenost na iskustvo potrošača i usluge za korisnike i dalje će biti u središtu tržišne bitke. Tek kada to bude široko prihvaćeno, kompanije sa stručnošću u nišama i visokokvalitetnom uslugom za korisnike moći će koegzistirati i napredovati u svijetu u kojem će Amazon nastaviti pružati efikasnost e-trgovine na visokoj razini.“

Istraživanje je obuhvatilo 201 digitalnih marketera iz cijele Velike Britanije.

Izvor: The Drum, Media Marketing

Komentari