Treći Weekend Media Festival

95

Već treću godinu zaredom novi trendovi, vrhunski predavači, zanimljivi gosti i obilje zabave privlače više tisuća medijskih profesionalaca na Weekend Media Festival – prvi regionalni festival komunikacijske industrije.

Weekend Media Festival namijenjen je svima koje zanima komunikacijska industrija, bilo da su za nju direktno ili indirektno vezani. Inicijalno je zamišljen kao mjesto susreta medija, oglašivačkih i PR agencija te marketinških profesionalaca. Međutim, velik interes raznih profila ljudi pokazao je kako su mediji, tj. komunikacija kao poslovni alat važni gospodarstvu u cjelini. A njihov utjecaj jača iz godine u godinu.

Idejnom utemeljitelju, direktoru festivala Tomi Ricovu, najveći uzor bio mi je amsterdamski Picnic, jedan od najzanimljivijih i najinventivnijih festivala te vrste u Europi, ali djelomično i canneski MIPCOM. Novi događaj trebao je ispuniti tri osnovna cilja: educirati o novim kretanjima u svijetu medija, pokazati medijsku situaciju u regiji te omogućiti networking regionalnih medijskih i komunikacijskih profesionalaca. Ideja je ubrzo prepoznata među kolegama i poslovnim suradnicima, a Weekend tim uložio je velike napore kako bi festival „postavio na noge“ 2008. godine. Priča o Weekend Media Festivalu kao originalnom i zanimljivom festivalu brzo se proširila kod stručne javnosti što je uvelike pomoglo u privlačenju vrhunskih predavača, zanimljivih gostiju, ali i sve većeg broja sudionika iz Hrvatske i zemalja regije.

Kreativni karakter te dobar balans između edukacije i zabave ključ je uspjeha Weekend Media Festivala. Već je prva godina pokazala kako je festival premašio okvire „još jednog medijskog festivala“. Nikad do sada ni na jednom stručnom skupu nije bila tolika velika posjećenost predavanja tako da su dvorane često bile premale da prime sve zainteresirane. Ono što se htjelo izbjeći je – dosada, a sudionici će svakako potvrditi uspješnost te misije.

www.weekendmediafestival.com

Komentari