Stručnjak otkriva najbolje AI strategije za rast malih i srednjih poduzeća

74
novac

Nedavno istraživanje Vijeća za mala poduzeća i poduzetništvo (SBEC) pokazalo je da je 48% malih poduzeća ugradilo alate umjetne inteligencije u prošloj godini. Naime, 93% vlasnika poduzeća priznaje isplative prednosti, što rezultira stotinama milijardi dolara godišnjih ušteda.

Stručnjaci za poslovna ulaganja u Oxford Capitalu opisali su optimalan pristup za integraciju umjetne inteligencije u mala poduzeća i značajne prednosti rasta koje može ponuditi 2024. godine.

David Mott, partner osnivač u Oxford Capitalu, podijelio je 6 načina na koje integracija umjetne inteligencije transformira krajolik za osnivače i nudi novu vrijednost za investitore:

Uzmite u obzir inženjerski tim.

Razvojni programeri danas mogu koristiti AI kopilote za brže pisanje koda. Tehnički direktori izvješćuju o povećanju učinkovitosti od 20-500%. Prije dvije godine, osnivači našeg portfelja vrištali su za inženjerskim talentom. Iako je potraga za vrhunskim talentima uvijek prisutna, AI je nedvojbeno smanjio pritisak u mnogim timovima.

Pojednostavite rad kroz automatizaciju.

Najčešće korišteni softverski programi u start-up stacku izbacili su nadogradnje koje automatiziraju zadatke koji se ponavljaju i uklanjaju mnoge ljudske procese. Automatizacija vođena umjetnom inteligencijom omogućuje novoosnovanim poduzećima da optimiziraju tijekove rada, smanje ručne pogreške i poboljšaju ukupnu operativnu učinkovitost. Od unosa podataka do korisničke službe, timovi mogu koncentrirati više resursa na strateške, inovativne i kreativne pothvate.

David Mott dodaje: „Mogućnosti automatizacije umjetne inteligencije također mogu pojednostaviti rutinske zadatke, oslobađajući dragocjeno vrijeme i resurse za vlasnike malih tvrtki i njihove timove. Izvješće Vijeća za mala poduzeća i poduzetništvo pokazalo je da je više od dvije petine vlasnika malih tvrtki (41%) koristilo umjetnu inteligenciju za preusmjeravanje vlastitog vremena i vremena zaposlenika na rad veće vrijednosti. Od upravljanja podacima do korisničke podrške, svakodnevni procesi se mogu automatizirati, omogućujući zaposlenicima da se usredotoče na zadatke veće vrijednosti koji izravno doprinose rastu poslovanja.”

Personalizirana i skalabilna korisnička služba.

Analizom prošlih interakcija, vremena, preferencija, novoosnovana poduzeća mogu iskoristiti AI alate za isporuku proizvoda ili usluge po mjeri koji zadovoljavaju potrebe kupaca, što dovodi do veće lojalnosti robnoj marki i boljih iskustava. Automatiziranje korisničke službe za rješavanje 80% jednostavnih upita ostavlja timovima koji su usredotočeni na klijenta više vremena da se usredotoče na 20% aktivnosti veće vrijednosti.

“Među AI alatima su personalizirani sustavi preporuka, kao što su chatbotovi koji nude trenutnu podršku i prediktivne modele korisničke usluge, koji mogu doprinijeti boljem korisničkom iskustvu. Kroz sofisticirane algoritme, umjetna inteligencija može analizirati ponašanje i preferencije kupaca, osnažujući tvrtke da svoje marketinške kampanje prilagode individualnim potrebama. Ovaj personalizirani pristup značajno povećava razine angažmana i povećava stope konverzije, označavajući ključnu promjenu u načinu na koji male tvrtke komuniciraju s bazom klijenata i zadržavaju je.”

Bolji povrat ulaganja u marketing.

S umjetnom inteligencijom nova marketinška rješenja mijenjaju način na koji novoosnovana poduzeća dopiru do ciljane publike. Analizirajući goleme skupove podataka, umjetna inteligencija identificira potrošačke trendove, kroji marketinške strategije određenim demografskim skupinama i optimizira reklamne kampanje za maksimalan učinak. Ovaj pristup temeljen na podacima ne samo da povećava učinkovitost marketinških napora, već također osigurava da svaka potrošena funta donosi opipljive rezultate.

“AI nudi malim tvrtkama dvostruku prednost, istovremeno smanjujući troškove i povećavajući učinkovitost. Prema istraživanju McKinseyja, integracija umjetne inteligencije ima potencijal povećati poslovnu učinkovitost za 40% i istovremeno smanjiti operativne troškove do 30%. Čarolija leži u sposobnosti umjetne inteligencije da automatizira svakodnevne zadatke koji se ponavljaju, oslobađajući zaposlenike da se koncentriraju na više strateških i kreativnih nastojanja. Gotovo dvije petine vlasnika malih tvrtki (37%) strateški je reinvestiralo svoje uštede nastale zahvaljujući umjetnoj inteligenciji u druge nove tehnologije, njegujući kulturu stalnih inovacija.”

Donošenje odluka temeljeno na ogromnim skupovima podataka.

Uključivanjem uvida u podatke umjetne inteligencije u donošenje odluka, tvrtke mogu donositi informiranije odluke o proizvodu ili strategiji, identificirati tržišne trendove, predvidjeti ponašanje kupaca, ubrzati softverski kod, provjeriti kandidate za novu ulogu ili optimizirati upravljanje opskrbnim lancem. AI može transformirati sirove podatke u vrijedne uvide i analitiku.

“Jedan ključni aspekt u kojem se AI pokazao instrumentalnim je analitika podataka. Male tvrtke često posjeduju ogromne količine podataka, a analitika vođena umjetnom inteligencijom može izvući vrijedne uvide, omogućujući informiranije i strateško donošenje odluka. Korištenjem prediktivne analitike, tvrtke mogu predvidjeti tržišne trendove, ponašanja kupaca i potencijalne rizike. Ovo strateško predviđanje mijenja pravila igre za mala poduzeća, omogućujući im da s povjerenjem upravljaju neizvjesnostima.”

Ljudi su i dalje važni.

Vidjeli smo zastrašujuće naslove koji tvrde da će naše poslove zamijeniti AI. Mi ljudi smo nevjerojatno kreativni, otporni i sposobni se prilagoditi. S novim AI alatima naši se životi mogu promijeniti. Često će to biti na bolje i moći ćemo posvetiti svoje vještine, znanje i strasti novim pothvatima.

Kao i planet…

Utjecaj ovog novog vala umjetne inteligencije na okoliš nudi i prijetnje i prilike. Svi poslužitelji iza ove razine tehnologije trebaju napajanje i hlađenje, a potražnja koja se danas pokazuje na čipovima znak je ekološke prijetnje koja bi mogla biti pred nama. U svijetu u kojem je globalno zatopljenje već veliki problem, svjedoci smo novog vala start-upa koji koriste AI za ubrzavanje inovacija i pronalaženje novih rješenja za ublažavanje utjecaja na okoliš.

Komentari