“Smiješni” izrazi online marketinga

451

Internet oglašavanje, Adwords sustav većini predstavlja određene probleme, posebno prilikom susreta s brojnim izrazima i kraticama. Takva vrsta oglašavanja Escape studiju nije problem, pa je Davorin Černoga pokušao objasniti na vrlo jednostavan, ujedno zanimljiv način. Pa krenimo redom….

* Impresije = Broj djevojaka u kafiću
* Klikovi = Broj djevojaka koje su uzvratile osmijeh dok ih pokušavamo zavesti
* Invalidni klikovi = Kriva pretpostavka da je osmijeh koji je djevojka uputila bio namijenjen meni
* Keyword tool = Prethodno uvježbavanje i pamćenje različitih “uleta” koje korite uspješni igrači, a mogli bi koristiti prilikom izlaska
* Quality score = Koliko dobro moji uleti djeluju redarima (Google) i njenoj ekipi
* CTR = Broj postavljenih pitanja i smješkova s različitim djevojkama koje su pristale saslušati moj poziv da izađu sa mnom
* CPC = Trošak koji imam kad je djevojka pristala na spoj
* Automatic CPC bidding = Plaćanje svih troškova izlaska pomoću kreditne kartice
* Konverzija = Kada djevojka s kojom sam izašao, završi u mom krevetu
* Postotak ili Mjera konverzije = Postotak izlazaka koji su uspješno završili sa djevojkom u krevetu
* First page bid = Minimalni trošak koji moram potrošiti da me djevojke uoče
* CPA = Trošak svih izlazaka s djevojkom prije veselja u krevetu
* ROI = Razina zadovoljstva koji imam nakon uspješne konverzije s obzirom na to koliko sam potrošio
* Exact match = Točne karakteristike i osobine koje tražim kod djevojke
* Phrase match = Ne mogu naći djevojku kakvu želim, ali tražim da bar ima plave oči, lijepe grudi, duge noge, plavu kosu, krasno tijelo, lijepi osmijeh, bijele zube ….
* Broad match = Još uvijek ne nalazim djevojku prema svom kriteriju stoga je dovoljno samo da je u pitanju djevojka (ovom se pribjegava samo u slučaju nedostataka uspješnih konverzija i klikova prethodnim akcijama
* Broad + match = u obzir dolaze sve djevojke, ali moraju imati barem osiguran prijevoz (auto) inače ništa od nastavka aktivnosti
* Negative match = auto kojeg imaju ne smije biti na tri točka – takve uopće ne želim kao opciju
* Testiranje landing page-a = Broj odlazaka djevojke frizeru dok nam ne postane ljepša
* A/B testing = Izlazimo s dvije djevojke istovremeno kako bi vidjeli gdje je bolji ROI ili mjera konverzije
* Language & location targeting = Pravilan izbor kafića s obzirom na izbor glazbe i vrstu posjetitelja
* Adwords = Dosta komplicirani sustav koji sadrži sve postupke zavođenja djevojaka
* Adwords editor = Džepno izdanje sustava o zavođenju djevojaka (sadrži dodatne trikove za brže postizanje cilja!)

Naravno, ove izraze su prepoznali svi oni koji su se susreli s online marketingom na ovaj ili onaj način. Svi ostali – budite bez brige! Pravo ( ali uistinu pravo ) značenje ovih izraza će biti objašnjeno u jednom od sljedećih članaka.

Davorin Černoga


Europska av. 20 – HR 31000 Osijek
T +385 31 209 951
F +385 31 209 952
E info@escapestudio.hr
http://escapestudio.hr

UPDATE: Članak je osobno viđenje autora. Ispričavamo se Gay-Lezbo-Bi sceni na možda krivo pogođenoj target skupini.

Komentari