Povećani broj putnika i prometa na aerodromu (60% više od 2014. godine) prati povećanje većeg broja dolaza gostiju kako na otok krk tako i na području cijele primorsko goranske županije. To se posebno odnosi na goste iz Skandinavije, koji su za razliku od 2014. godine udvostručeni po broju dolazaka i noćenja na otoku Krku.
Prvi dojam gostima često ostavlja Info punkt zračne luke, koji u ovom slučaju vodi Turistička zajednica otoka Krka u suradnji sa Turističkom zajednicom Kvarnera koja osigurava financijsku podršku.
U proteklom razdoblju (od ožujka do srpnja mjeseca) kroz Info punkt Zračna luka Rijeka prošlo je preko 12.000 posjetitelja (u odnosu na 2014 .godinu povećanje od 36%) i to najviše iz Njemačke 32%, Skandinavije 19%, iz Hrvatske 16%, iz Velike Britanije 6%, Slovenije 4%, Izraela 3% te ostalih zemalja (Belgije, Francuske, pribaltičkih zemalja, Rusije i dr).
Prosječna dnevna posjećenost je također u porastu, te kroz Info punkt dnevno prođe stotinjak i više posjetitelja ovisno o broju putnika.
Kako doći do mjesta odredišta svog godišnjeg odmora, što vidjeti na otoku Krku i Hrvatskoj u globalu, kakvi se sadržaji nude za djecu, kako upotpuniti slobodno vrijeme raznim sportskim sadržajima, koje manifestacije se održavaju u pojedinim destinacijama, kakva je povezanost među otocima, ugostiteljska ponuda u restoranima, nacionalni parkovi, vozni redovi autobusa i vlakova neka su od pitanja adresirana na Info punkt. Najčešća su ona vezana uz raspored autobusnih linija, trajekata do pitanja vezana uz smještaj, gastro ponudu i kulturna zbivanja u pojedinim destinacijama Kvarnera.
Komentari