Svoj već legendarni serif logo Google je osvježio s Product Sans fontom kako bi predstavio nove pravce u koje kompanija ide, odnosno stavio naglasak na najbitnije. Ovaj je redizajn najveća promjena koju je logo doživio u proteklih 16 godina, unutar kojih se mijenjao samo razmak između slova i sjena koju bacaju.
Savršeno će odgovarati na svemu, od Chromecasta do pametnih telefona i Android satova s 2,5 inčnih ekranima. Za sve situacije u kojima cijelo ime neće stati, predstavljen je i “G” logo sa svim bojama Google logotipa.
Nekima je možda čudno da se toliko pažnje poklanja naizgled malim promjenama logotipa, no radi se ipak o globalnoj kompaniji, koja je u drugoj polovici devedesetih krenuo kao tek 19. tražilica na internetu, a u međuvremenu izrasla u jednu od vodećih tehnoloških kompanija, iza koje je niz inovativnih proizvoda i projekata. Dovoljno je samo spomenuti Gmail, Android, Google Maps, Google Earth, Translate…
Kako se vama čini novi logo?
[youtube olFEpeMwgHk]
Komentari