Poslovni klub PartneRi obilježava treću godišnjicu svojega uspješnog djelovanja!

47
Članovi Poslovnog kluba Partneri na svom štandu na Rijeka Boat showu

Poslovni klub PartneRi obilježava treću godišnjicu svojega uspješnog djelovanja. Osim radi slavlja, rođendane i obljetnice u pravilu koristimo i kako bismo se osvrnuli, podvukli crtu i vidjeli što smo do sada napravili i koji su nam ciljevi za budućnost. Pogled unatrag govori da su prve tri godine djelovanja te filantropske riječke udruge donijele lijepe rezultate i projekte iz kulture i inovacija iznosom sufinanciranja od 559.000 kn. Njihova ukupna vrijednost je 2.650.859,63, a svojim sufinanciranjem Poslovni klub zasigurno je pomogao u njihovoj realizaciji. U sklopu tih projekata PartneRi su među ostalim financijski podržali i pet javnih natječaja, tj. odabranih programa u sklopu Rijeke EPK 2020. Svojim ukupnim djelovanjem ostavili su trag u životima velikih, ali i malih Riječana kojima su osigurali kreativne prostore i alate za druženje, promišljanje umjetnosti, igranje, plesanje i tjelesnu aktivnost.

Po svojim aktivnostima i viziji doprinosa razvoja zajednice PartneRi su jedinstvena udruga na ovim prostorima. Iako u svijetu postoje slične filantropske organizacije, u Hrvatskoj su upravo riječki poduzetnici jedini za sada krenuli s ovom praksom. Ideja Irene Kregar Šegote, direktorice EPK Rijeka 2020., da riječke tvrtke i poduzetnici kao pokrovitelji omoguće provedbu s njihove strane odabranih projekata iz kulture, a koji bi povezali i unaprijedili lokalnu zajednicu, naišla je na plodno tlo. Nedugo nakon toga na inicijativu predsjednika Poslovnog kluba PartneRi Borisa Popovića krenulo se u prikupljanje članova koji će svojim članarinama i volonterskim radom omogućiti rad udruge i sufinanciranje projekata. Sve ostalo je, danas slobodno možemo reći, povijest!

Među brojnima koje su pomogli projektima  svjetlo dana ugledala je jedna od najreprezentativnijih knjiga o gradu Rijeci i njezinoj slavnoj ulici, nekadašnjoj žili kucavici, „Zvali su me Industrijska” autora Velida Đekića, ovogodišnjeg dobitnika Godišnje nagrade Grada Rijeke upravo za taj projekt. Aktivno su sudjelovali u valorizaciji riječkog lukobrana i sufinancirali projekt „Prostorne intervencije” priznate riječke i međunarodne produkt dizajnerice Svjetlane Despot, koje su poslužile za isticanje osnovnih emotivnih i socijalnih barijera s kojima se svakodnevno nosimo, ali su isto tako postale i omiljeni photo point mnogih Riječana, ali i turista. Također, sufinancirali su i projekt videoomnibusa „Meandri“ legendarnih Putokaza, koji su tako obilježili punih 37 godina kreativnog i predanog rada.

Protekle godine udruga je unatoč pandemiji nastavila djelovati osvješćujući značaj zajedništva i kulture u svim segmentima društva, držeći se svojih programa i ciljeva te su svojim zadnjim, četvrtim natječajem osigurali 100.000 kn za pet riječkih udruga koje su svoje projekte privele kraju ili su oni u završnoj fazi.

Prostorne intervencije Svjetlane Despot na Molo longu i zajednička fotka na otvorenju
Prostorne intervencije Svjetlane Despot na Molo longu i zajednička fotka na otvorenju

Krajem prošle i početkom ove godine u organizaciji članova Poslovnog kluba PartneRi na potresu pogođenom području Gline donirano je i organizirano postavljanje dvaju velikih šatora za pripremu i konzumiranje toplih obroka, s kuhinjom i dječjom igraonicom. Također, donirana je i jedna mobilna kućica obitelji koja je privremeno ostala bez svojeg doma. Poduzetnici iz Poslovnog kluba pomogli su i pri ponovnoj aktivaciju jednoga poduzetničkog projekta na Baniji. Vrijednost donacija potresom pogođena područja iznosila je 100.000 kn.

Dinamični članovi svoju aktivnu promociju Poslovnog kluba provode na različite načine, poput predstavljanja na štandu manifestacije Rijeka Boat show, koji je održan za vrijeme regate Fiumanka. No,  na toj istoj Fiumanki aktivno su jedrili kao tim PartneRi kako bi neformalnim druženjem s jedriličarima i sugrađanima popularizirali i komunicirali ideju filantropije i način djelovanja udruge.

Udruga PartneRi ponosno broji 104 člana i na tome ne planiraju stati. Jedan od njihovih važnih ciljeva jest i dolazak novih članova koji će svojom članarinom, koja kreće već od tisuću kuna godišnje za mikropoduzeća, pomoći pri sufinanciranju odabranih projekata. Jedan od ciljeva jest i jače povezati riječke poduzetnike, osnažiti poslovne suradnje, a sve u cilju generiranja poslovnih prilika za bolju budućnost i uspješniju zajednicu. Njihova poruka, nakon prve tri godine djelovanja, bila bi da poduzetništvo i kultura, ruku pod ruku, trebaju biti dobitna kombinacija za bolja vremena koja će zajedno stvarati.

Komentari