Popularne ‘startasice’ putuju u SAD

1623

startas

Da su hrvatski proizvodi itekako kvalitetni i vrijedni pažnje, možda dokaže ova priča kojoj bi uspjeh mogla osigurati sretna kombinacija domoljublja i poznavanja marketinga. Naime, sve je krenulo zahvaljujući američkom Hrvatu Robertu Grgurevu iz New Yorka, marketinškom menadžeru s iskustvom u plasmanu proizvoda na tržište i odnosima s javnošću.

Sve je krenulo slučajno

Robertova obitelj inače je iz okolice Zadra gdje obično i borave svako ljeto.  Tako su upravo ljeti, pozornost Robertove supruge Maureen privukle vesele, šarene startasice, i ovdje kreće ideja o plasmanu u SAD. ‘ U startasice sam se doslovno zaljubio kada sam ih prvi put vidio u novom, osvježenom izdanju’ komentirao je ovaj američki Hrvat te dodao kako je s upravom Borova već finalizirao višemjesečne pregovore o plasmanu legendarnih tenisica u SAD.

Prevagnuo mediteranski stil

Plan je unutar iduće četiri godine prodaju s početnih 10 povećati na 100 tisuća pari. Naime, za početak je dogovoren plasman deset tisuća pari tenisica, koje će se prodavati u 500 trgovina diljem SAD- a. ‘Amerikancima se sviđa ovaj opušteni, neformalni način života, a startasice predstavljaju upravo to, opušteni, mediteranski način i kulturu života, a uz to je i vrlo kvalitetan. Zato smatram da je naš plan realan.’, zaključio je Gregurev ovu priču.

Tvrtka Borovo je u rujnu prošle godine izišla iz predstečajne nagodbe. Sa 164 milijuna kuna, gubitak je sveden na 56 milijuna, a sada slijedi provedba operativnog plana restrukturiranja tvrtke koja uključuje napuštanje djelatnosti koje nisu glavni program, nakon čega će se tvrtka baviti samo proizvodnjom i distribucijom kožne i gumene obuće.

L.K./Zadarski.hr

Komentari