Odražana IdejaX

215

U sklopu prve festivalske večeri nacionalnog festivala oglašavanja IdejaX, dodijeljene nagrade Mixx za najbolje oglašivačke radove u online/digitalnim medijima. Natjecanje Mixx rađeno je prema međunarodnoj licenci IAB-a, te su nagrade dodijeljene u sedam kategorija podijeljenih prema ciljevima kampanja, uz posebnu nagradu za najbolji rad “Best in Show”, koju je osvojila agencija McCann Erickson. Za natjecanje Mixx ukupno je prijavljeno 69 kampanja i elemenata kampanja od strane 21 prijavitelja i 45 naručitelja. Svi pravilno prijavljeni radovi za hrvatsko natjecanje Mixx automatski su ušli i u izbor za europske nagrade Mixx u organizaciji IAB-a.

Prvi dan IdejeX otvorio je sjajnim predavanjem Marc Lewis, dekan Londonske škole za komunikacije, koji je govorio o neučinkovitosti modernih sveučilišta i potrebi ulaganja u znanje koje potiče kreativnost iz koje se rađaju inovacije i nove ideje. Na odličan prijem kod publike naišla su i predavanja Pietera Goirisa, izvršnog direktora Boondogglea, koji je izlagao o tome kako pametne i inovativne ideje vode do novih proizvoda, usluga i alata, te Vuka Ćosića, web stratega koji je s prisutnima podijelio svoja iskustva vezana uz digitalnu komunikaciju.

Za nagradu Mixx nagrađeni radovi i agencije prema kategorijama su:
– Brand Awareness and Positioning – McCann Erickson za kampanju Toshiba Choose your color,
– Brand/Product launch – PHD za kampanju lansiranja novog Peugeota 508,
– Cross Media Integration powered by 24 sata – Manufaktura za kampanju “Zalijepi se za Kamova”,
– Direct Response and Lead Generation – McCann Erickson za kampanju “MasterCard Kućni budžet”,
– Brand destination site – u ovoj kategoriji podijeljene su dvije nagrade, agencijama Proximity za web site Muuologija i Web.Burza za web site Coolinarika,
– Corporate site – Proximity za web stranice Dukata i
– Display Ad – McCann Erickson za kampanju B.net Jukebox banner.

Na završnoj večeri prvog izdanja nacionalnog festivala oglašavanja IdejaX, dodijeljene nagrade X za najbolje radove u kreativnom oglašavanju. Nagrade su dodijeljene u 21 kategoriji, koje su podijeljene u dvije osnovne skupine: Best on market (13) i Best of Admaking (8). Za natjecanje X ukupno je prijavljeno 200 radova od strane 37 prijavitelja i 119 naručitelja. Prestižnu titulu Agencije godine ponijela je agencija Bruketa & Žinić OM, dok je agencija BBDO Zagreb osvojila Grand Prix za naručitelja HAK. Najboljim oglasom proglašen je oglas Centra za nove inicijative agencije Grey Zagreb, dok je nagradu za Oglašivača godine osvojila Adris grupa.

Drugi dan festivala IdejaX obilježila su predavanja Helgea Tennøa, planera agencije Scandinavian Design Group, Gerda Leonharda, vlasnika The Futures agencije, Arija Merkina, izvršnog direktora agencije Crispin Porter + Bogusky, te završno predavanje Garya Vaynerchuka, čovjeka kojeg mediji nazivaju “sommelierom društvenih medija” i pionirom online marketinga.

Nagrade X u skupini Best on market osvojili su:
– Hrana – Kulinarski ledolizac, UNEX za Ledo
– Pića – Pan office, Imago za Carlsberg Croatia
– Moda, zdravlje i ljepota – Imago za Meralys
– Trgovina – BBDO Zagreb i Studio Dogan za vinoteku Bornstein
– Turizam, rekreacija i slobodno vrijeme – BBDO Zagreb za Hrvatsku turističku zajednicu
– Transport i auto moto industrija – BBDO Zagreb za Hrvatski auto klub
– Telekomunikacije – Grey Zagreb za VIP
– Mediji i izdavaštvo – Imago za 24 sata
– Financijske i osiguravateljske usluge – McCann Erickson za Mastercard
– Poslovne usluge i proizvodi za industriju – Bruketa & Žinić OM za Igepa

– Društvene akcije powered by Styria – Grey Zagreb za Centar za nove inicijative
– Samopromocija/korporativne komunikacije – BBDO Zagreb za BBDO Zagreb
– Ostalo – Bruketa & Žinić OM i Brigada za Adris grupu
Nagrada u kategoriji Kućanstvo nije dodijeljena.

Nagrade X u skupini Best of Ad making dobili su:
– Najbolja upotreba lokalne kulture – Bruketa & Žinić OM za Podravku
– Najoriginalnija komunikacijska strategija – BBDO Zagreb za Hrvatski auto klub
– Najinspirativnija ideja – Bruketa & Žinić OM za Adris grupu
– Najbolja izvedbena vještina/produkcija – UNEX za Jamnicu d.d.
– Najbolja upotreba tehnologije – Bruketa & Žinić OM i Brlog za Adris grupu
– Najbolji dizajn i art direction – Bruketa & Žinić OM za Igepa
– Najbolje integrirana kampanja – Imago za Hrvatsku lutriju
– Najbolji copywriting – BBDO Zagreb za vinoteku Bornstein.

Komentari