Kreativnim esejom do hotela

288

centerlovellinn

Uvijek ste htjeli voditi hotel, mislite da bi to radili jako dobro, puni ste ideja, samo vam treba prilika i pozamašna količina novca? Da ste kojim slučajem u blizini američkog grada Mainea, mogli bi se okušati na kreativnom natječaju, koji je za novog potencijalnog vlasnika Center Lovell Inn raspisala vlasnica – koja je također na sličan način došla do hotela 1993.

Tadašnji vlasnici, Bil i Susie Mosca, kroz natječaj su htjeli doći do odgovarajućeg nasljednika. Zadatak je bio napisati esej zašto netko smatra da je idealan za novog vlasnika hotela, uz što se plaćalo 100 dolara za sudjelovanje. Odabrana je Janice Sage, koja je nakon nešto više od 20 godina spremna za mirovinu, a svog nasljednika želi odabrati istim putem, kreativnim esejom od 200 riječi. Jedino je cijena sudjelovanja ovaj put mrvicu viša – 125 dolara. Očekuje se više tisuća prijava, pa nije uopće nemoguće da će dosegnuti 900 tisuća dolara, koliko su agenti za nekretnine procijenili vrijednost hotela izgrađenog 1805. na atraktivnoj lokaciji. Skupi li se više novca, još bolje!

Jedini preduvjet za ulazak u natječaj je 18 godina starosti. U finalni odabir ide 20 najboljih autora eseja, nakon čega će anonimni suci odabrati pobjednika. Više detalja o natječaju i samom hotelu pronađite na stranici natječaja, naravno ne očekujemo od vas da se prijavite, no čisto da vidite kako detaljno i kreativno ljudi razmišljaju. O svemu je s gospođom popričao i Press Herald, pročitajte interview.

Komentari