Konferencija Playbrand

52

Ovu jesen, 19. i 20.11.2010. održat će se prva konferencija o marketingu usmjerenom prema djeci u Hrvatskoj u hotelu Four Points by Sheraton Panorama Zagreb. Konferencija se održava u organizaciji tvrtke Filaks d.o.o. kojoj je dječja pravobraniteljica Mila Jelavić ovom prigodom uputila pismo podrške te potvrdila sudjelovanje ureda Pravobraniteljice za djecu na konferenciji Playbrand – djeca mali veliki potrošači.

Konferencijom Playbrand – djeca mali veliki potrošači želi se utjecati na podizanje razine svijesti o utjecaju marketinga na djecu kao ciljnu skupinu te promovirati primjenu etičkih načela u marketinškim kampanjama kao i efikasnu metodologiju komuniciranja brandova.

Oni su rođeni s “mišem” u ruci, a kompjuterski ekran im je prozor u svijet. Za njih je jedina pošta elektronička pošta, a odgovor očekuju unutar par sati.
Interaktivni su i online. Samostalno upravljaju džeparcem i utječu na odluke o kupnji svojih roditelja. Utjecajniji su nego ikada prije. Izloženi su “udaru” preko 8.000 brandova dnevno.

Djeca i tinejdžeri danas imaju veliki utjecaj na obiteljske kupovine, pa su i jedan od najbrže rastućih tržišnih segmenata u svijetu. Marketinški stručnjaci izdvojili su tweense, posebno zanimljiv segment djece u dobi od 8 do 14 godina. Marketinška teorija i praksa utvrdile su da potrošnja kod djece raste uz stopu od 20%, što je brže nego kod bilo koje druge demografske skupine. Martin Lindstrom, autor knjige Brand Child, predviđa da će se potrošnja potaknuta odlukama djece udvostručiti svakih 10 godina.

U svakodnevnom životu djeca su bombardirana Disneyevim likovima na svemu što ih okružuje. Pri komuniciranju s djecom, treba voditi brigu o etičnom komuniciranju. Zakon o zaštiti potrošača propisuje zabrane i stručnjaci ih navode u Kodeksu oglašavanja, ali pri tome većina poduzeća na lukav način zaobilazi navedena pravila.

Marketinški stručnjaci moraju upoznati današnje generacije djece jer se potpuno razlikuju od prošlih. U SAD-u ih nazivaju KGOY (Kids Grow Up Young). To znači da odrastaju brže, povezaniji su, izravniji i potpuno informirani o svijetu oko njih. Roditelji im povećavaju džeparce, poklanjaju više pažnje te tako raste njihov utjecaj pri odlukama o kupovini. Podaci govore da jedno od dvoje američke djece u svakoj prilici teži izraziti mišljenje o odabiru branda, a već u ranoj dobi jedno od troje djece preferira određenu marku automobila. Takvo poznavanje i privrženost brandu ima važnu ulogu kod ponašanja pri kupnji i u zreloj dobi, stoga je poduzećima cilj već u najranijoj dobi ostvariti vezu s djecom.

* Kakva je situacija u Hrvatskoj i kako je bilo nekad?
* Koji su trendovi marketinga usmjerenog prema djeci aktualni u svijetu?
* Koja je budućnost komuniciranja s djecom?
* Kako na pravilan način uspostaviti vezu između branda i djeteta?
* Pridržavaju li se marketeri pravila etike u marketingu usmjerenom prema djeci?
* U kojoj dobi djeca počinju raspoznavati etikete?
* Kako objasniti djetetu razliku između želja i potreba?
* Treba li vaše dijete kreditnu karticu?
* Tko su tweens-i, a tko teens-i?
* I što ustvari klinci žele?

Na ova i još mnoga druga pitanja koja se vežu uz marketing usmjeren prema djeci, odgovor će dati priznati stručnjaci koji se u svojoj praksi susreću s ovom problematikom na jesenskoj konferenciji o marketingu usmjerenom prema djeci i mladima Playbrand – Djeca mali veliki potrošači!

Edukativna predavanja održat će se 19.11.2010. a potvrđeni govornici su: Mirela Španjol Marković, Zvonimir Pavlek, Damir Ciglar, Dubravka Miljković, Vitomira Lončar, Elvira Mlivić Budeš, Tatjana Rajković… Drugi dan konferencije namijenjen je djeci sudionika u dobi od 8 do 14 godina, za koju je partner konferencije Ciceron komunikacije d.o.o. pripremio malu pokaznu radionicu “Kako se vidim ja, a kako me vide drugi?”.

www.filaks.hr

Komentari