Istraživanje pokazalo: čak polovica Britanaca ne vjeruje higijeni hotelskih soba!

27
  • 92% Britanaca posteljinu smatra najprljavijim predmetima koji se nalaze u hotelskoj sobi, a 87% njih ju provjeri prije upotrebe
  • skoro polovica Britanaca provesti će 30 minuta na čišćenje vlastite hotelske sobe
  • ostali prljavi predmeti uključuju čaše i krigle (88%), daljinske upravljače (87%) i prekidače za svjetlo (84%)
  • 14% Britanaca donijelo bi svoje plahte i ručnike u hotel

Popularni istraživački show Inside Edition nedavno je otkrio da nekoliko kultnih hotela u New Yorku ne čisti sobe nakon smjene gostiju, usprkos strogim uputama za održavanje higijene nakon širenja COVID-19 pandemije.
Ova vijest navela je kompaniju End of Tenancy Cleaning da pita 1894 Britanca o njihovim higijenskim navikama prilikom posjeta hotelu, najprljavijim pronađenim stvarima i onome što rade prije nego se smjeste u sobu.

NAJPRLJAVIJI PREDMETI U HOTELSKIM SOBAMA  %
POSTELJINA 92%
ČAŠE I ŠALICE 88%
DALJINSKI UPRAVLJAČI 87%
PREKIDAČI 84%
TELEFONI 71%
TAPICIRANE STOLICE/FOTELJE/KAUČ 63%
UKRASNI JASTUČIĆI/PREKRIVAČI 55%
PROZORI I PROZORSKE DASKE 45%
ZAVJESE 22%
TEPISI 19%

End of Tenancy Cleaning Company kroz istraživanje je otkrio da čak 42% Britanaca sami čiste hotelsku sobu prije nego se u nju smjeste.

Po dolasku, Britanci tvrde da provjeravaju sljedećih pet predmeta zbog higijene:

PREDMETI % Britanaca koji provjerava je li predmet čist
POSTELJINA 87%
ČAŠE I ŠALICE 72%
DALJINSKI UPRAVLJAČI 65%
TELEFONI 57%
PREKIDAČI 49%

Istraživanje je također otkrilo koliko dugo Britanci provode na čišćenju hotelske sobe prije upotrebe:
– 46% troši pola sata
– 21% troši najmanje sat vremena
– 13% troši više od jednog sata

End of Tenancy Cleaning Company pitao je one koji su čistili hotelsku sobu donose li vlastiti materijal za čišćenje. 29% je reklo da da, dok je 13% reklo da su samo zatražilo sredstva za čišćenje od hotela.

Otkriveno je i da gosti sa sobom u hotel najčešće donose:
1. Vlažne maramice (58%)
2. Izbjeljivač ili dezinficijens (51%)
3. Mirisni sprej ili svijeće (33%)
4. Vlastitu čašu ili šalicu (26%)
5. Vlastitu posteljinu i ručnike (14%)

Ivan Ivanov, generalni direktor End of Tenancy Cleaning Company-a, koji također pruža usluge čišćenja Coronavirusa, komentirao je nalaze:
„Čistoća je uvijek bila najvažnija kao dio dobre usluge, kao metoda zadržavanja kupaca, kao i privlačenja novih kupaca u hotel. Kada idete na odmor, vaša hotelska soba i sadržaji postaju dom daleko od kuće.
A situacija u kojoj smo se našli post-COVID-a je još i pojačala potrebu za higijenom. Sada će više nego ikad prije putnici pregledavati komentare i recenzije drugih gostiju te pravila hotela kako bi osigurali da tamo gdje namjeravaju boraviti održavaju najviši stupanj čistoće i higijene za siguran boravak.
Sasvim je jasno da Britanci žele pregledati vlastitu hotelsku sobu, čak i ako vjeruju da je ona bila očišćena po najvišim standardima. Činjenica da je više od polovice spremno to učiniti, samo pokazuje koliko je važno da hoteli temeljito očiste sobe prije dolaska kupaca i izbjegnu pritužbe i pitanja naknade ako standardi nisu ispunjeni. ”

Izvor: https://www.end-of-tenancy-london.co.uk/

Komentari