Festival Epica u Zagrebu

113

Epica je najveći europski festival kreativih komunikacija sa sjedištem u Parizu. Svečana dodjela Epica nagrada svake se godine održava u drugoj europskoj metropoli. Izuzetno smo ponosni što će se upravo sljedeća, 24. po redu svečanost dodjele Epica nagrada, održati 21. siječnja 2011. u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu. Epica je najstariji europski festival kreativnih komunikacija koji promiče najviše standarde kreativnosti, potiče i pomaže agencije, medije, fotografe i ostale kreativce da se predstave diljem Europe sa svojim kreativnim radovima. U siječnju će Zagreb posjetiti najbolji europski stručnjaci iz područja oglašavanja, designa, PR-a i marketinga kako bi primili svoja priznanja. Epica žiri sastaje se krajem studenog u Parizu, a čine ga glavni urednici 34 europska marketinška magazina iz 27 zemalja. S više od 4000 prijavljenih radova i 600 kompanija iz 51 zemlje Epica je vodeće europsko oglašivačko natjecanje. Ocjenjuje se prvenstveno kreativnost, ideja i kvaliteta realizacije.

U najatraktivnijoj kategoriji, Epica d’Or za Film, pobjedu je na prošlogodišnjem natjecanju odnijela agencija Saatchi & Saatchi London za T-Mobile “Dance” reklamu.

Na prošlogodišnjem Europe’s Premier Creativity Awards festivalu koji je održan u Beogradu nagradama su se okitili i hrvatski kreativci. Nagrađene su dvije hrvatske agencije čime je Hrvatska ostvarila najbolji rezultat u regiji.

Agencija Bruketa&Žinić osvojila je srebro u kategoriji Publication Design-a za projekt “Dobre ideje svijetle u mraku” za Adris grupu.

Agencija Grey osvojila je broncu za Tomato i projekt “Ante i Darinka” u kategoriji Communication Services za najbolji televizijski oglas telekomunikacijskih usluga.

Epica u Zagrebu prilika je i za domaću marketinšku scenu, marketinške stručnjake i kreativce za upoznavanje sa svojim europskim kolegama. Tvrtka Best Marketing Hrvatska zadovoljila je kriterije organizacije ovog događanja, pa će Zagreb nakon Beograda, Atene, Amsterdama, Moskve, Istanbula, Londona, Dublina i Ljubljane također na trenutak postati europska prijestolnica kreativnosti.

Hrvatske reklame i hrvatski znalci oduševili su Europu prošle godine, a hoćemo li ove godine oduševiti i kao domaćini ovog prestižnog festivala saznat ćemo 21. siječnja 2011. u Zagrebu.

Komentari