Kao najnoviju inovacijsku ideju, Facebook je najavio mogućnost objave oglasa za posao te time postao opasna konkurencija LinkedIn-u. Poziciju najpopularnije društvene mreže razvijaju u svim smjerovima i “otimaju” poslove ostalima koji svoje poslovne modele temelje na pojedinim segmentima.

Prema najnovijim informacijama Facebook namjerava biti mjesto gdje poslodavci traže kadrove odnosno oglasnik poslova. Kako tvrde, proučavali su svoju bazu korisnika i njihovo ponašanje te uvidjeli da mnogi upravo putem Facebooka traže ljude za rad ili pak nude svoje usluge.

LinkedIn je jedna od poslovnih društvenih mreža gdje se spajaju i održavaju veze ljudi koji poslovno surađuju. Imaju 433 milijuna članova širom svijeta te preko polovice svojih prihoda temelje upravo na oglasima za posao, poslodavcima i korisnicima koji da bi objavili svoje uvjete ili životopise plaćaju mjesečnu naknadu. Upravo Facebook je odlučio beskompromisno ući na njihovo područje, a za sada je još sve u fazi testiranja.

Izvor: Poslovni.hr