Black Friday nije rezerviran samo za shopping centre – pogledajte kako to rade mediji!

229

Pojam Black Friday vam vjerojatno odzvanja u ušima već tjednima, a promotivne ponude, popusti i uštede izviruju iza svakog ugla, čak i kod nas.

Business Insider odlučio je ponuditi Black Friday pretplatu svojim čitateljima – dvije godine Premium pristupa Business Insider Intelligence-u za 2495$.

U čemu je caka? Od ponedjeljka, 2. prosinca, novi pretplatnici više neće moći postati Premium-članovi. Doslovno još malo pa nestalo!

No, oni koji se na taj korak odluče u sklopu ove Black Friday akcije automatski će dobiti članstvo za dvije godine. Zanimljiv poslovni potez, nema što…

Za razliku od ”običnih” čitatelja, uz ovu uslugu možete imati pristup arhivi i brojnim istraživanjima Business Insider-a koja se ne objavljuju za sve.

U svakom slučaju, može se reći da su nas uspješno zaintrigirali ovim klasičnim potezom trgovačkih centara, ali od strane kvalitetnog medija koji se poigrao današnjim svijetom u kojem se poslovne, marketinške i lifestyle granice već dugo brišu.

Komentari